TALLERS DE NADAL. Museu d'Història

Les tradicions nadalenques i el món tèxtil. Del 27 de desembre al 4 de gener.

Per aquest Nadal us proposem dues activitats diferents sobre la tradició nadalenca i dues sobre el món tèxtil, ja que enguany al museu hi tenim una exposició sobre aquesta temàtica. Tres de les activitats es faran al Museu d'Història carrer de Sant Antoni, 13  i una al vapor Buxeda Vell carrer de Cervantes, 68

Dimecres 27 de desembre a les 11 del matí al Museu d'Història
Al Museu, un tió hi trobareu +3 anys
Conte amb ninots que ens explicaran l'origen de la tradició nadalenca de fer cagar el tió.

Dijous 28 de desembre a 2/4 de 6 de la tarda al Museu d'Història
La Musa us convida a treballar la llana +3 anys
La Musa, una titella que viu al museu ens ensenyarà com es fabricava un teixit, com s'esquilava una ovella i el soroll que feien els telers entre moltes altres coses.

Dimecres 3 de gener a 2/4 de 6 de la tarda al Museu d'Història
El Picarol ens explica les tradicions nadalenques + de 3 anys
El Picarol que és molt savi, ens explicarà perquè el Nadal és tant màgic i tant ple de tradicions, el cagatió, el pessebre, l'home dels nassos...

Dimecres 4 de gener a les 11 del matí al vapor Buxeda vell, c. Cervantes, 68
Vine a descobrir que s’hi feia al vapor Buxeda Vell +6 anys
Visitarem el pati del vapor, la sala de la màquina, el soterrani i entre tots construirem el relat de què devia passar aquí dins fa uns quants anys.

PREUS PER SESSIÓ

2 € per infant i
1 € per acompanyant
1 € Infants de famílies nombroses i monoparentals
Gratuït: Majors de 65 anys i persones a l’atur (caldrà acreditar d’aquesta condició).
Places limitades
Més informació i inscripcions previes: Museu d’Història de Sabadell, Sant Antoni, 13 t. 93 747 8555 / 93 7278155/