FESTA MAJOR 2018 al MHS

8, 9 i 10 de setembre

El dia 4 de setembre a les 20 h s’inaugura  l’exposició La fi és el principi. Pràctiques funeràries a la Catalunya prehistòrica . Durant els dies de la Festa Major, l'exposició, així com la resta del museu, es podrà visitar lliurament o en visites guiades. Així mateix, com és habitual per Festa Major, es podran visitar els principals edificis històrics de la ciutat.

Visites als edificis patrimonials

CAMPANAR DE SANT FÈLIX
Racó del Campanar
Visites guiades: dissabte 8, diumenge 9 i dilluns 10, de 12 a 14 h

CASA DURAN
C. del Pedregar, 7
Visites guiades: dissabte 8, diumenge 9 i dilluns 10, de 18 a 20 h

TORRE DE L’AIGUA
C. Francesc Izard s/n
Visites guiades: dissabte 8, diumenge 9 i dilluns 10, de 12 a 14 h i de 18 a 20h

L’ARSENAL I POLVORÍ DE L’AEROPORT
Carretera de Bellaterra, s/n
Visites guiades: diumenge 9, de 12 a 14 h
Organització: Museu d’Història de Sabadell, AENA i Club de Tir de Sabadell.

Visites guiades a les exposicions del museu

" La fi és el principi. Pràctiques funeràries a la catalunya prehistòrica" el dia 8 a les 19h i els dies 9 i 10 a les 12 h i a les 18 h.
 “El poblament al territori de Sabadell, de la prehistòria a l’antiguitat tardana” el dia 8, 9 i 10  a les 20h.
 “Sabadello, el naixement d’una vila, segles XI-XV” i “Manufactura i menestrals, segles XVI-XVIII” el dia 8 a les 18h i els dies 9 i 10 a les 13 i a les 19h