DIA INTERNACIONAL DEL MUSEUS. Museu d'Història de Sabadell

Horari: del 12 al 18 de maig
Lloc: a les xarxes
Preu: gratuït

Entra i participa en el joc Què en saps dels Museus de Sabadell?

Obrim finestres: la cabana prehistòrica del museu

Per novè any consecutiu els museus de Sabadell s’uneixen a la celebració del Dia Internacional dels Museus, que es duu a terme anualment el 18 de maig. L’actual pandèmia de COVID-19 que obliga a mantenir les seves seus tancades ha dut les entitats participants a postposar al mes de novembre la proposta inicial prevista al carrer i a celebrar-lo ara amb una activitat a través d’Internet. La Nit dels Museus, que tradicionalment se celebra el mateix cap de setmana del Dia Internacional dels Museus, també s’ha traslladat al novembre.

A partir d’avui i fins les 12h de la nit del 18 de maig, tothom podrà participar en el Quizz DIM #Sabadell sobre els diferents museus i espais participants —Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell, Museu d’Història de Sabadell, Museu d’Art de Sabadell i Museu de l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont— amb preguntes sobre la seva ubicació, les seves exposicions i les activitats que organitzen. Enguany també se suma a la iniciativa el Museu de la Vida al Camp (masia de Can Deu) a l’Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell.

I a partir del dissabte 16 de maig, participem, amb altres 75 museus catalans, de l'acció "Obrim finestres":  els professionals d'aquests centres expliquen i mostren en diverses càpsules de video, algun aspecte destacat de cada museu: peces i espais rellevants, noves adquisicions, darreres restauracions, reserves o magatzems... Tot i més al canal youtube de patrimoni.gencat