Dia Internacional dels Museus 2022 al MHS

Horari: Del 14 al 18 de maig, diferents horaris
Lloc: Museu d'Història de Sabadell
Preu: Gratuït

El Dia Internacional dels Museus és un esdeveniment organitzat pel Consell Internacional de Museus (ICOM) des de 1977 per sensibilitzar al públic sobre el paper dels museus en el desenvolupament de la societat.

Aquestes són les activitats que ofereix el MHS:

manuscrits Taller de manuscrits medievals, 2021.Laura Pascual/MHS
- Dissabte 14 de maig, a les 19 h: concert d’alumnes de l’Aula de Cambra del Conservatori Professional de Música de Sabadell al MHS. Aquest dia el museu obrirà les portes fins a les 12 h de la nit.
- Diumenge 15 de maig, d’11 a 14 h: “Manuscrits, tinters i pergamins”, taller per a famílies, grans i petits. A la plaça del Gas.

- Diumenge 15 de maig, a les 12 h: “La forja i el segellat amb lacre medievals”, demostració a càrrec de Scemenis al pati del MHS.
- Dimecres 18 de maig, a les 18 h: visita guiada a l’exposició permanent “Sabadello, el naixement d’una vila (segles XI-XIV)” i a l’exposició temporal “Sabadell 1300. El Raval medieval” amb intèrpret de signes. Al MHS.
- Dimecres 1 de juny, a les 18’30 h: conferència "El Raval medieval de la vila de Sabadell (segles XIII-XV). L’aportació de l’arqueologia urbana al seu coneixement històric", a càrrec de Jordi Roig Buxó, comissari de l’exposició. Sala d’actes del MHS.