FESTA MAJOR'2017 AL MUSEU D'ART. EXPOSICIONS, VISITES GUIADES, ACTIVITATS FAMILIARS I FIRA D'ART

Amb motiu de la Festa Major el Museu d'Art ha preparat diverses activitats, d'interès per a tot tipus de públic.

HORARI ESPECIAL

- Dissabte, 2 de setembre: d’11 a 2h; 17 a 9 h.

- Diumenge, 3 de setembre: d’11 a 2h; 17 a 9 h.

- Dilluns, 4 de setembre: d’11 a 2h; 17 a 8 h.

• EXPOSICIONS PERMANENTS

La col·lecció 1875-1936:

Academicismes del segle XIX i De l’Art Nou als anys trenta.

La casa fàbrica Turull

La Mirada Tàctil. Joan Vila Cinca o l’origen de l’art a Sabadell. Mòdul multisensorial

• EXPOSICIÓ TEMPORAL

Magem incandescent

Inauguració: Dijous 31 d’agost, a les 19’30h.

Del 31 d’agost de 2017 al 22 de gener del 2018

Organitza: Museu d’art de Sabadell

Josep Maria Magem (Sabadell, 1941-2017), ha estat des de principis dels anys 1960, un decorador, que va evolucionar cap a l'interiorisme i el disseny industrial en un context incipient d'aquesta disciplina.

La mostra fa un relat que va més enllà de repassar cronològicament la producció d'aquest dissenyador local, del seu treball; a través d’ell es reconeix el context del disseny a Catalunya, l’assentament d’aquesta disciplina i la invisibilitat de molts professionals, el Sabadell com a ciutat industrial i perifèrica, on el "disseny" era quelcom desconegut, el disseny i les necessitats de la indústria, entre d’altres.

• VISITES GUIADES

• Dissabte, 2 de setembre:

. de 17,30h. a 19h. La col·lecció 1875 – 1936. Exposició permanent i La Casa fàbrica Turull. Portes obertes a les sales de reserva. Grups reduïts, per ordre d’arribada.

. de 19h. a 20h. Magem incandescent. Exposició temporal. Places limitades, per ordre d’arribada.

• Diumenge, 3 de setembre:

. d’11,30 a 13h. La col·lecció 1875 – 1936. Exposició permanent i La Casa fàbrica Turull. Portes obertes a les sales de reserva. Grups reduïts, per ordre d’arribada

. de 13h. a 14 h. Magem incandescent. Exposició temporal. Places limitades, per ordre d’arribada.

• Dilluns, 4 de setembre:

• ITINERARI FAMILIAR

Sabadell vist pels seus artistes

Itinerari

Santuari de la salut- Església de Sant Nicolau- Pont de la Salut- Cercle Sabadellès 1856- Sant Pau de Riu-sec- Centre

Dilluns, 4 de setembre, de 10.30 a 13.30 h.

Punt de trobada: Estació d’autobusos. C. de l’estació, 67

En autobús i a peu. Caminada suau. Cal calçat còmode.

Gratuït. Places limitades, per ordre d’arribada.

• FAMILIA’RT

Espais estables de lliure accés i gratuïts, amb activitats dirigides per a nens i nenes de 0 a 99 anys

Matí. Dissabte, diumenge i dilluns: de 12h. a 2h.

Tarda. Dissabte i diumenge: de 6h. a 21 h. Dilluns: de 6 a 8h.

• Sobre La Casa fàbrica Turull

·           Sabem l’arbre genealògic dels Turull... i el teu?

·           La Casa Turull redibuixada

·           Els trencaclosques

·           Refent la catifa

•  Sobre La Col·lecció 1875 – 1936. Exposició permanent

·           Autovisita a l’exposició, amb guia

·           L’art de Sabadell t’emociona?

·           Pinta, busca i juga a l’exposició permanent

·           Què en saps dels segadors d’Antoni Estruch?

• Sobre Magem incandescent. Exposició temporal

·            Personalitza el teu Papirus 301

·            Magem. Les cares del disseny

• ART A L’ABAST. FIRA D’ART I DISSENY. 16ENA EDICIÓ

Dissabte, 2 de setembre : de 17 a 22h

Diumenge 3 de setembre: de 12 a 22h

A la Plaça Ricard Simó i Bach, davant del Museu d’Art.

El Museu d’Art organitza la setzena edició de la Fira d’art i disseny Art a l’abast. La Fira ofereix als artistes que viuen a la ciutat i a la comarca un espai on, d’una manera lliure i directa, poden donar a conèixer les seves propostes artístiques.

Des de l’any 2000, doncs, que la ciutat ofereix un espai de promoció i d’intercanvi d’art i d’artistes, amb l’objectiu principal de facilitar l’accés del gran públic al món de l’art.