SABADELL OBERT ' 18. CONVOCATÒRIA

Sabadell Obert es el títol del projecte de residències de treball i d’exposició endegat per la Nau Estruch de la Fàbrica de Creació d'Arts en Viu L'Estruch i el Museu d’Art de Sabadell específicament orientat al foment del teixit artístic sabadellenc.

Convocatòria oberta del del 5 de febrer al 5 de març.

Sabadell Obert és el projecte de residències de treball i d'exposició endegat per la NauEstruch de la Fàbrica de Creació d'Arts en Viu L'Estruch i el Museu d'Art de Sabadell l'any 2012; específicament orientat al foment del teixit artístic sabadellenc.

Sabadell Obert és un instrument per donar suport a les pràctiques artístiques contemporànies i multidisciplinars a la nostra ciutat oferint espai de treball a artistes i col·lectius de Sabadell així com la difusió de la seva obra.

Nauestruch és l'àrea especialitzada en arts visuals i performance, amb especial interés en propostes al voltant de polítiques del cos i que també compta amb la Convocatòria d'Arts Visuals per a artistes de fora del territori sabadellenc.

El Museu d'Art de Sabadell entén com a prioritari i indispensable en el seu projecte de treball la vinculació amb l'art actual de la nostra ciutat des del mateix moment de la seva concepció i que abraci el trajecte sencer de la creació, col·laborant amb els artistes, produint i divulgant la seva obra més recent.

Un/a dels/les beneficiaris/es de Sabadell Obert serà escollit/da gràcies a un premi específic dins el programa Art Emergent Sabadell, convocat per l'Acadèmia de Belles Arts, al marge d'aquesta convocatòria.

PER SOL.LICITAR UNA RESIDÈNCIA consulteu les Bases d’aquesta convocatòria que trobareu al final i empleneu la fitxa de sol·licitud que hi ha i envieu-la per correu electrònic a: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. adjuntant el dossier del projecte (no superior a 3M)

Més informació: SABADELL OBERT '18. BASES I SOL·LICITUD

Organitzador: Nau estruch i Museu d'Art de Sabadell