OFERIR PARAULES. Performance col·lectiva

A cura de: Maia Creus, Assumpta Bassas i Judit Vidiella.

En el marc del llibre i de  l'exposició temporal FINA MIRALLES. PARAULES FÈRTILS. 1972-2017.

L’acció "Oferir paraules" és un encontre col·lectiu d’agraïment a la força de transformació que tenen les paraules. Comptant amb la presencia de l’artista sabadellenca Fina Miralles, els artistes convocats compartiran paraules vives i performàtiques en una festa poètica que connecta amb la capacitat fèrtil del llenguatge per crear alquímia interna i fer-ne terra col·lectiva. El COSidor de la performance impulsa esferes de treball d’acció per tal d’articular una estructura fluïda de relació entre les diverses activitats i institucions culturals de Sabadell. En la seva primera edició de 2018, girarà entorn del projecte editorial i exposició Fina Miralles. Paraules fèrtils (1972-2017) de la Fundació Ars i Museu d’Art de Sabadell.

Més informació: FINA MIRALLES. PARAULES FÈRTILS. 1972-2017