17ena FIRA ART A L'ABAST. INSCRIPCIONS

PERÍODE DINSCRIPCIONS: FINS EL 20 DE JULIOL

El dia 28 de juny s'ha obert la convocatòria per a la dissetena edició de la Fira d'art i disseny Art a l'abast, que el Museu d'Art organitza els dies 8 i 9 de setembre en el marc de la Festa Major de Sabadell. La Fira ofereix als artistes un espai on, d’una manera lliure i directa, poden donar a conèixer les seves propostes artístiques.

Des de l’any 2000, la ciutat ofereix un espai de promoció i d’intercanvi d’art i d’artistes, amb l’objectiu principal de facilitar l’accés del gran públic al món de l’art.

La participació està oberta a tota persona major de 18 anys que ofereixi propostes artístiques sense cap límit de tema, tècnica ni corrent estètic. Hi podran participar disciplines com la pintura, el dibuix, l’escultura, la fotografia o la joieria, entre d’altres.

Les persones interessades hauran de formalitzar la inscripció presencialment al Museu d’Art de Sabadell o bé per correu electrònic ( Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ), lliurant la butlleta  i una mostra de la proposta artística que s’hi vol presentar. El període d’inscripció finalitzarà el 13 de juliol i abans del dia 20 de juliol es comunicarà als inscrits si s’han acceptat les seves sol·licituds.

Com en les edicions anteriors, la fira es farà al pati del Museu d’Art i inclourà activitats paral·leles relacionades amb el Museu d’Art i adreçades a tot tipus de públic, però especialment al públic familiar.

La Fira Art a l’abast és una bona ocasió per posar en contacte públic i creadors, en el context de participació de la Festa Major de la ciutat. Qui s’hi acosti podrà comprar a preus molt raonables des d’un clip o un braçalet fins un gravat o una pintura: art a l’abast de tothom. Alhora, els creadors de Sabadell podran donar a conèixer les seves obres i entraran a les cases i a les vides d’un públic potser diferent al que estan acostumats.

Sabadell és una ciutat d’art amb més de cent anys de trajectòria. Des de que Joan Vila Cinca, Joan Figueras i Ramon Quer, entre d’altres, van ajuntar-se per crear una acadèmia d’art, la ciutat ha viscut una activitat incessant. Ara, més que mai, cal que institucions i ciutadans treballem conjuntament per defensar allò que ens caracteritza, que ens fa ser qui som. Cal que ens interessem per l’art que fan els nostres artistes, que els recolzem i que l’incorporem a les nostres vides, i cal que exigim als artistes que segueixin treballant i que ens ofereixin les seves millors creacions.

Per a més informació podeu adreçar-vos al Museu d'art personalment o a través de l'email: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.