ART EMERGENT SABADELL 2019

Un any més, des del Museu d'Art de Sabadell us animem a presentar-vos a la convocatòria d'ART EMERGENT SABADELL d'enguany, organitzada per l'Acadèmia de Belles Arts.

A la present edició l'Estruch i el Museu d'Art continuen la seva col·laboració atorgant el Premi SABADELL OBERT.

Sabadell Obert és el projecte de residències de treball i d'exposició endegat per la NauEstruch de la Fàbrica de Creació d'Arts en Viu L'Estruch i el Museu d'Art de Sabadell l'any 2012; específicament orientat al foment del teixit artístic sabadellenc.

Enguany d’entre tots els participants d’Art Emergent Sabadell es concedirà aquest premi que inclou una residència de sis mesos a un taller de l’Estruch i l’exposició del projecte desenvolupat al Museu d’Art de Sabadell.

Termini de presentació de les propostes: 17 de novembre.

• Sobre ART EMERGENT

L'Acadèmia de Belles Arts i Walrus Hub organitzen i produeixen la convocatòria d'Art Emergent Sabadell amb el suport de la Fundació Banc Sabadell, Fundació Fluidra i la col·laboració del Museu d'Art de Sabadell i l'Estruch Fàbrica de Creació de les Arts en Viu.

Enguany el premi es dedica a l'Art Digital.

Tots els artistes seleccionats, presentaràn la seva obra en una mostra col·lectiva a l'Acadèmia de Belles Arts la qual s'inaugurarà el 14 de desembre a les 18:00h.

La mostra es podrà visitar del 14 de Desembre a l'1 de Febrer de 2020 i durant aquest temp es podrà gaudir d'activitats paral·lelas com AES Talks, un esdeveniment per coneixer als i les artistes participants.

Consulteu les bases de participació: https://www.facebook.com/museuartsabadell/