ART EMERGENT SABADELL 2017

AES Art Emergent Sabadell és una mostra que vol recollir els nous talents artístics que encara estan per descobrir. L’objectiu d’aquesta iniciativa és donar una oportunitat a tot aquell artista que no té una representació i una visibilització. Organitzat per l'Acadèmia de Belles Arts de Sabadell, compta amb la col·laboració del Museu d'Art de Sabadell.

El proper dissabte, 16 de desembre 2017, a partir del les 18h. s'inaugura ART EMERGENT SABADELL 2017 a l'Acadèmia de Belles Arts de Sabadell. Les activitats previstes són:

18. 00 h Conferència de Samuel Salcedo i entrega de premis del III AES’17.

19.00 h Performance permanent de Carlota Carvajal

19:30 h Actuació d’Alba Corral i Björt Rúnars

D’entre tots els participants a la convocatòria s’han seleccionat 30 artistes que a més d’exposar a la mostra opten als següents premis

Premis:

El guanyador del primer premi rebrà la quantitat de 2000€ i la seva obra passarà a formar part del fons de la Fundació Banc Sabadell. El segon i el tercer premi atorgats per l’Acadèmia de Belles Arts de Sabadell ofereixen la realització d’una exposició individual a les seves instal·lacions. Finalment hi ha dos accèssits.

També hi haurà un premi especial basat en una categoria artística, que aquest any és la ceràmica, atorgat per l’Escola de La Bisbal que consisteix en un curs intensiu de ceràmica amb estada a la residència de l’escola.

Llistat de participants:

Adrià Gamero