INVENTARI DE LA RAJOLA HIDRÀULICA A SABADELL

La rajola hidràulica és encara un element ben viu a Sabadell. Aquesta art aplicada embelleix el terra de comerços i restaurants, i la seva presència al cancell de les cases ens fa intuir un interior ple de color i bellesa. La rajola hidràulica singularitza i dóna personalitat als edificis de la nostra ciutat: a cada estança, un petit tresor amagat.

Per aquests motius, Marta Bertran, historiadora de l’art, i Anna Bonet, dissenyadora, en col·laboració amb el Museu d’Art de Sabadell, engeguen un inventari per a recollir els diferents models de paviment hidràulic presents a la ciutat. La voluntat és avançar cap al reconeixement social d’aquesta art aplicada, sovint menystinguda. La sensibilització sobre la seva vàlua permetrà evidenciar la necessitat de preservar-la.

Així doncs, per a poder portar a terme aquest inventari, es demana la col·laboració de tothom, amb la localització dels paviments hidràulics ubicats a la nostra ciutat, a través del correu: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o del facebook del museu d’art: www.facebook.com/museuartsabadell.