NAUESTRUCH AL CAMPANAR. Presentació de projectes

L’art contemporani envaeix els espais del campanar de Sant Fèlix. Dissabte 12, de desembre d'11 a 19h, podreu veure les obres dels artistes de la Nauestruch en els diversos espais del campanar: la capella del Roser, el comunidor, el pis de les campanes...

OESTE de Grace Livingstone
La polifacètica artista Grace Livingstone (Cadis, 1978), ens proposa l'elaboració d'un llibre il·lustrat, que porta per títol Oest, que recull la poesia i el dibuix com les principals coordenades de recerca en les quals reflexiona sobre les relacions de poder, les estructures, jerarquies i rols pròpies del sistema normatiu.

DIS-PAINTING de Jan Monclús
El pintor Jan Monclús, (Lleida, 1987) partint de cert clixé entorn del fracàs de la pintura en la seva missió transformadora, aborda en el seu treball una sort de joc en el qual posa en questionament els seus referents personals juntament amb el bagatge històric de la pintura. D'aquesta manera, l'humor i l'absurd són eines a partir de les quals contempla la pràctica de la pintura -des de la seva la qualitat performativa- com un projecte mateix.

CATARSI de Carlos Santonja
L'il·lustrador i fanzinero Carlos Santonja (València, 1987) es proposa el repte -mitjançant el dibuix- d'il·lustrar la intensitat dels moments vitals i comuns a tots que ens fan estar connectats tant amb la vida com amb la mort. El resultat es compon d'un fanzine i una sèrie d'il·lustracions sobre paper.

THE FORBIDDEN CONJUCTION d’Ian Waelder
Artista visual, Ian Waelder (Madrid, 1993), planteja un treball fotogràfic i escultóric a partir de com l'individu que va en monopatí, entén la ciutat i es relaciona amb els diferents materials que la formen. Com aquests redueixen l'urbs a la seva essència i a la seva matèria primera, ja sigui mitjançant l'ús de l'asfalt, el marbre o la fusta i la pràctica inconscient del apropiamient de l'espai públic.

FOREVER BLOWING BUBBLES de Bernat Daviu
“Forever Blowing Bubbles” de Bernat Daviu (Girona, 1985), és el nom d’un projecte que pretén oferir als museus i centres d’art un servei de càtering distintiu pels dies que inauguren exposicions. Mitjançant pervertides versions dels uniformes que l’artista Constructivista Varvara Stepanova, vol canviar la dinàmica de les institucions artístiques del país, on la cervesa i el vi fa massa temps que han instaurat la seva monòtona dictadura.

Xavier Ristol (Sabadell, 1978) es troba ara mateix enfocat entorn la figura i treball de Sebastià Joan Arbó, i dóna visibilitat a les revisions, les empremtes i les estratègies del seu complex procés creatiu.

Ana Garcia-Pineda (Sabadell, 1982), artista plàstica centrada en el dibuix, treballa des de les performativitats del dia a dia, vivències personals, abordades des de l'escriptura.

Eduardo Ruiz (Sant Boi de Llobregat, 1990), treballa en el seu projecte "FUTURE BLUE" que gira entorn dels elements residuals que s'acumulen al un solar de carratera a Barberà del Vallès i l'efecte cromàtic del sol sobre aquest objectes.

MÉS INFORMACIÓ