Parlem de SI T'UNEIXES A LA VIDA COM UN ÉSSER VIU

Horari: Dijous, 11 de març de 2021, a les 18:30 h
Lloc: Museu d'Art de Sabadell
Preu: Gratuït

Parlem de Fina Miralles. Soc totes les que he sigut. Exposició temporal al MACBA

Amb Tamara Díaz Bringas i Maia Creus

Organitzat pel MACBA i el MAS.

El programa Parlem de... , organitzat pel Museu d'Art Contemporani de Barcelona, vol generar espais de debat, a partir de les exposicions del museu, entre diferents agents i artistes de la ciutat i el públic que ens visita. És un espai de trobada que entén les exposicions com a poderosos dispositius activadors de la imaginació i generadors de discursos que sovint excedeixen les lectures previstes per la institució o preconcebudes per l’equip curatorial.

Parlem de Si t’uneixes a la vida com un ésser viu amb Tamara Díaz Bringas, investigadora i curadora independent, acompanyada de Maia Creus, professora d’art contemporani i investigadora, s'ha organitzat amb col·laboració del Museu d'Art de Sabadell..

Situem la nostra conversa a l’arxiu Fina Miralles, donat íntegrament per l’artista al Museu d’Art de Sabadell. Interroga, des del seu domicili, les condicions de veritat de l’arxiu, així com les forces que el van constituint i transformant, i les pràctiques d’exposició, crítica, investigació o col·lecció. Aborda el treball de Fina Miralles en relació, eludint les operacions que separen obra i document, obres majors i menors, dins i fora d’un determinat camp. Segueix els fils que connecten la poesia i les lectures de la pràctica de la Fina a través de les seves obres més reproduïdes: Dona-arbre (1973) i Recobriment del cos amb palla (1975). Posa en relació, des d’elles i envers elles, altres creacions de l’artista, suggereix vincles intermitents o intuïcions que es van connectant fins al present. Aprèn amb la Fina, al costat de cosmogonies ameríndies, a ser part del món i a abraçar-lo des de l’experiència d’allò vivent.

Cal inscripció prèvia: escriure a mas@ajsabadell o al telèfon 93 725 77 47 en l’horari que el museu té obert al públic, que és de dimarts a dissabte de 17 a 20 h i diumenges d’11 a 14 h.

Més informació: https://www.macba.cat/ca/exposicions-activitats/activitats/parlem-fina-miralles-soc-totes-que-he-sigut