SABADELL OBERT 16/17

Des del 6 de juny al 9 de juliol, al Museu d'Art

SABADELL OBERT 16 / 17

Sabadell Obert es el títol del projecte de residències de treball i d’exposició endegat per la NauEstruch de la Fàbrica de Creació d'Arts en Viu L'Estruch i el Museu d’Art de Sabadell l’any 2012; específicament orientat al foment del teixit artístic sabadellenc.

Sabadell Obert és un instrument per donar suport a les pràctiques artístiques contemporànies i multidisciplinars a la nostra ciutat.

Al final de cada temporada,els projectes seleccionats en les convocatòries convocades al llarg de l’any i desenvolupats als tallers de la Nau Estruch, es mostren al Museu d'Art de Sabadell en forma d'exposició col•lectiva.

Així doncs, comptarem amb els creadors i les propostes següents :

Sergi Álvarez Riosalido / Als portals de la mort

Carol Carosone / Un cuerpo a cuerpo contra el cuerpo

Candida Bracons, Rossend Lozano i Anna Recasens (Col·lectiu Zero Quadrat) / On són les dones?

Gorka Plans / Afectes. L'arxiu obviat del procés

Gloria Regal / Multiverso

Eme Rock, Roberto Piqueras / Zona Hermètica

Lu Rois / Clarobscur