PREMIS AMC DE MUSEOLOGIA 2014

El dijous, 20 de març es va celebrar l'acte de lliurament dels Premis AMC de Museologia 2014, al Museu del Disseny de Barcelona.

Com cada dos anys, l'AMCH ha atorgat els premis AMC de Museologia a les trajectòries professionals; exposicions, experiències i activitats, i nous equipaments o reformes integrals d'equipaments patrimonial.

De forma molt especial, volem fer arribar la nostra felicitació als guardonats, que han estat:

En la modalitat A Trajectòries professionals, n'Eusebi Casanelles i Rahola i en Pere Freixes i Camps.

En la modalitat B Experiències, exposicions i activitats, el projecte Viquipèdia, col·leccions en línia, de la Biblioteca-Museu Víctor Balaguer de Vilanova i la Geltrú, i l'exposició "El Museu explora. Obres d'art a examen" del Museu Nacional d'Art de Catalunya.

En la modalitat C Projectes de creació o reforma integral de Museus i equipaments patrimonials, el VINSEUM Museu de les Cultures del Vi de Catalunya, de Vilafranca del Penedès.

Més informació: Associació de Museòlegs de Catalunya. Facebook