50 PECES D'INDUMENTÀRIA DEL MHS AL MUSEU VIRTUAL DE LA MODA DE CATALUNYA

Aquesta darrera setmana l'equip del Museu Virtual de la Moda de Catalunya ha fotografiat 50 peces del fons d'indumentària del MHS.

El projecte Museu virtual de la moda de Catalunya té per objectiu donar a coneixer el ric patrimoni d'indumentària existent en molt bona part de museus catalans. Aquest projecte cultural ha estat guardonat amb el premi de la Fundació Lluís Carulla 2016.

En el fons d'indumentària del MHS hi ha més de 150 peces d'indumentària femenina dels segles XIX i XX. L'equip del Museu virtual n'ha escollit 50 , entre vestits, cossos de vestit o cotilles. El seu interès es centra en peces datades entre finals del s.XIX i primeres dècades del s. XX. Moment en que es consolida la figura de la modista.

De cada una d'aquestes peces se n'han pres diverses fotografies per tal de documentar  l'exterior, l'interior i  detalls significatius de la confecció, com és el cas de les que porten l'etiqueta del taller de la modista