SERVEI COMUNITARI DEL MHS AMB L'INSTITUT ESCOLA INDUSTRIAL

Un grup d'alumnes de 3r d'ESO de l'Escola Industrial esta fent el Servei Comunitari ofert pel MHS "Històries personals, històries col·lectives (Sabadell 1940-2000)".

En el marc del Servei Comunitari, els alumnes de 3r d’ESO han visitat el Museu d’Història, a fi de veure de prop quines són les tasques que es fan en un museu. En concret han visitat les exposicions temporals actuals i el magatzem del carrer Agricultura, atesos pels tècnics del MHS Roser Enrich i Genís Ribé. També han pogut visitar les excavacions actualment en curs a la Via de Massagué, 10-14, on el director de la mateixa Jordi Roig, els ha explicat com treballen els arqueòlegs i les troballes fetes en aquest solar. Entre altres  restes de la muralla medieval i del fossat que permet veure el seu traçat, mides i tipologia constructiva,  restes d’un casal gòtic i una gran sitja.