FONS JOAN BALMES BENEDICTO Trobades de col·laboradors

Descarrega't el catàleg “Realitats. Joan Balmes Benedicto (1915-2004)”

El Museu d’Història de Sabadell acull cada 15 dies unes trobades de ciutadans que ajuden a identificar els milers de persones que surten en el fons fotogràfic de Joan Balmes Benedicto que va de 1944 a 1964.

balmes1

Les trobades estan obertes a tothom que hi estigui interessat i es fan els dijous de cada quinze dies. Les properes sessions es faran els dies 30 d’octubre, 13 i 27 de novembre i 11 de desembre, de 5 a 7 de la tarda al Museu d’Història de Sabadell.

Martí Balmes, fill de Joan Balmes, va ser l’impulsor i és el motor d’aquesta iniciativa que posa nom i cognoms a les persones que surten als milers de fotografies que va fer el seu pare, una mostra de les quals es van ensenyar en l’exposició que se li va fer al MHS l'any 2014. D’aquesta manera s’està incrementant encara més el valor d’aquest fons dipositat a l’Arxiu Històric de Sabadell i la seva utilitat en el futur.