EL MUSEU D'HISTÒRIA I EL PROJECTE ARQUEOPÈDIA

El projecte de l'Arqueopèdia ha de permetre donar més visibilitat a la terminologia arqueològica en català en aquesta Enciclopèdia lliure, i a la vegada ha de servir per donar més visibilitat i difusió, també, al nostre  patrimoni arqueològic: jaciments sabadellencs i de l'entorn, peces museístiques singulars, etc.

L'Arqueopèdia és una iniciativa endegada l'octubre del 2014 per l'Amical Wiquipèdia, la Institució Milà i Fontanals del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) i la Comunitat de Recerca Estratègica (CORE) en Patrimoni Cultural de la UAB, a la qual ens hi hem anat afegint diferents centres museístics catalans: el Museu de Gavà, el MHS...

Sens dubte es tracta d'un projecte engrescador, el qual s'està dinamitzant amb l'organització de diferents Viquimaratons d'Arqueologia, la propera de les quals tindrà lloc a Sabadell, a la Biblioteca del Vapor Badia, el dissabte 23 de maig, de les 11h a les 15h. Us n'anriem mantenint informats.

Si en voleu saber més:

Viquimarató de Barcelona (El Raval)

Viquimarató de Gavà

Viquimarató de Sabadell