Mobiliari i arts decoratives

8-altres-coleccionsEl Museu d'Art de Sabadell compta entre el seu fons d'un nombre d'artefactes que conformen una estimable col·lecció d'arts decoratives. Artefactes que en la seva mateixa etimologia, "fets amb art", tenen la justificació de trobar-se  a la seu del Museu d’Art de Sabadell, que és la Casa-fàbrica Turull.

Les peces que composen la col·lecció d'arts decoratives són essencialment mobles i objectes decoratius propis del segle XIX, així com una petita mostra d'objectes dels segles XVII i XVIII. També formen part d'aquesta col·lecció el mobiliari i objectes de la primera meitat del segle XX, que conformaven el despatx de treball del poeta Pere Quart, entre algun altre exemple.

El total de la col·lecció estaria amb uns 800 objectes, alguns en exposició i d’altres conservats a les sales de reserva.