ART EMERGENT SABADELL 2024. PREMI SBD OBERT

Índex de l`article

Un any més, des del Museu d'Art de Sabadell us animem a presentar-vos a la convocatòria d'ART EMERGENT SABADELL d'enguany, organitzada per @walrus_production @academiabellesarts @bancosabadell

Amb la col.laboració de: @museudartdesabadell @lestruchfabricadecreacio @experimentalphotofestival @club9_performance_art @gencat @sabadell_cat @estrelladammcat

Teniu fins el 17 de novembre de 2024 per presentar les vostres propostes a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Tota disciplina és benvinguda i temàtica lliure.

Podeu aplicar als 5 premis:

• Premi Art Emergent Banc Sabadell
  • Accèssit
  • Premi Sabadell Obert
  • Premi Experimental Photo Festival
  • Premi Performance

A la present edició l'Estruch i el Museu d'Art continuen la seva col·laboració atorgant el Premi SABADELL OBERT.

Sabadell Obert és el projecte de residències de treball i d'exposició endegat per la NauEstruch de la Fàbrica de Creació d'Arts en Viu L'Estruch i el Museu d'Art de Sabadell específicament orientat al foment del teixit artístic sabadellenc.

D’entre tots els participants es concedirà aquest premi que inclou una residència a un taller de l’Estruch i l’exposició del projecte desenvolupat al Museu d’Art de Sabadell.