EL MHS A VISITMUSEUM

El Museu d’Història de Sabadell i les seves 14 extensions han entrat a formar part de Visitmuseum, un projecte de promoció turística dels museus de Catalunya.

El projecte vol posar a l'abast del turista una informació de qualitat, escrita en un llenguatge entenedor i adaptada als principis del "mobile first" (prioritat al disseny per a dispositius mòbils). Els continguts s’hi poden trobar en català, castellà, anglès i francès. El projecte ha estat finançat pel Fons de Foment del Turisme.

La plataforma digital Visitmuseum es tradueix en dos formats:
-    Una aplicació informàtica dissenyada per ser utilitzada mitjançant dispositius mòbils (telèfons intel·ligents o tauletes tàctils).
-    Un web adaptatiu, dissenyat per aconseguir una visualització òptima independentment de l’aparell que s’utilitzi (ordenador o qualsevol dispositiu mòbil). En aquest darrer cas, el contingut de cada pàgina web s’adapta a les dimensions de la pantalla de l’aparell.