TEIXITS DEL MHS A L'EXPOSICIÓ "TEIXITS ARTÍSTICS. RETRATS SINGULARS" DEL CDMT

Per a formar part d'aquesta exposició, el Museu d'Història ha cedit temporalment al CDMT un conjunt de teixits realitzats  a l'Escola Industrial d'Arts i Oficis de Sabadell.  La mostra es podrà visitar al CDMT, c Salmerón, 25 de Terrassa del 20 d'octubre al 20 de gener del 2017

L’objectiu de la mostra és presentar de la manera més completa possible una exposició sobre els teixits jacquards artístics produïts al nostre país des de finals del segle XIX.

L'aportació del MHS consisteix en 18 teixits realitzats a l'Escola Industrial d'Arts i Oficis de Sabadell, dues posades en carta (Ferran Casablancas i Lluís Mas) , un reportatge fotogràfic de la realització de la carta de Lluís Mas i sis còpies fotogràfiques actuals de l’antiga Secció tèxtil de l’Escola Industrial d’Arts i Oficis de Sabadell.