RESTAURADA UNA PEÇA DE FA QUASI 3000 ANYS

Es tracta d'una tenalla  de ceràmica feta a mà  localitzada en la intervencio arqueològica de Can Gambús 3, Sabadell que es va portar a terme els anys 2005 i 2006

Aquesta intervenció al paratge de can Gambús va centrar-se en la zona que actualment ocupa el parc del mateix nom. En els treballs d'excavació es posaren al descobert restes de diferents èpoques: Primera Edat delFerro, època ibèrica i època romana.
 L'urna que us presentem va ser localitzada en una estructura de la Primera Edat del Ferro.

Aquí podeu seguir diferents estadis de la restauració de la peça. Aquesta restauració s'ha realitzat al taller de restauració de la Diputació de Barcelona en el marc del programa de suport als Museus  membres de la Xarxa de l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona. La restauradora ha estat Mireia Marquès.

Diverses imatges de la tenalla abans i després de la restauració