+ 100 ANYS DEL MHS EN UN CONGRÉS A MADRID

La història del MHS en un Congrés Internacional d'Història de l'Arqueologia, al Museo Arqueológico Nacional de Madrid

La conservadora del MHS, Roser Enrich i Gregori, presenta la comunicació Museu d'Història de Sabadell, más de 100 años en el marc del V Congreso Internacional de Historia de la Arqueología / IV Jornadas de Historiografía SEHA-MAN, en commemoració dels 150 anys del MAN.

El Congrés se celebra els dies 21, 22 i 23 de març de 2017.

El V Congreso Internacional de Historia de la Arqueología estarà dedicat al tema de l'Arqueologia dels msueus, commemorant l'establiment dd'aquesta xarxa museística, i proposa una reflexió sobre el paper dels museus arqueològics en el desenvolupament de l'arqueologia i la museologia espanyoles dels darrers 150 anys.

El congrés s'estructura en els següents àmbits:

1.Arqueologia de la museografia
2.Museòlegs i investigadors
3.Coleccions i projectes d'investigació
4.La gestió de col·leccions
5.La imatge pública del Museu i la seva projecció social

+ INFO: http://bit.ly/2nJp3IB

Sala del museu d'Història de Sabadell. 1 d'agost de 1931. Autor: Francesc
Casañas Riera/ Arxiu Històric de Sabadell.

Sala Vicenç Renom (prehistòria) del Museu d'Història de Sabadell. Dècada de
1970.- Autor: desconegut/ Arxiu Històric de Sabadell.