EXPOSICIÓ "ABRIL DE 1979: 40 ANYS DE LES ELECCIONS MUNICIPALS"

L'exposició ha estat comissariada per l'historiador Antonio Rodríguez Galiàn i ha comptat amb la col·laboració de l'Arxiu Històric de Sabadell i del MHS. Una mostra necessària per conèixer com era la ciutat d'aquella època i com la lluita antifranquista va aconseguir de trasbalsar el règim de Franco i portar la democràcia a la nostra ciutat i al país. Una exposició que també explica, amb detall, com es van desenvolupar les primeres eleccions municipals convocades per la nova democràcia espanyola reinstaurada després de la dictadura, i quines foren les candidatures i els partits que s'hi presentaren, i quins foren els resultats.

Fins al 17 de febrer, al Casal Pere Quart (Rambla, 69). Després la mostra itinerarà per diferents centres cívics i biblioteques de la ciutat.