REOBRIM el MHS

A partir del dissabte 13 de juny, ja podeu tornar al MHS. Us donem la benvinguda de nou. Amb les mateixes ganes de sempre i amb la màxima atenció al benestar dels visitants i de tots els que hi treballem.

Aquests dies podreu visitar a més de la permanent del museu les dues exposicions que van quedar confinades el mes de març. “Vull ser mestre” i “Abril de 1979. 40 anys de les eleccions municipals”

Si sou un grup que voleu visitar el museu o fer alguna de les activitats al Museu al Territori, truqueu-nos en horari d’obertura del museu de dimarts a dissabte de 17 a 18 i els diumenges d’11 a 14 h.

Per la vostra salut i per la dels que us envolten, us agraïm que durant la visita tingueu en compte els següents aspectes:
• Feu servir la mascareta.
• Respecteu la distància de seguretat de 2 metres.
• Seguiu els recorreguts de pujada i baixada recomanats.
• Procureu no tocar superfícies.
• Renteu-vos les mans amb freqüència