ART EMERGENT SABADELL 2023. PREMI SBD OBERT

Un any més, des del Museu d'Art de Sabadell us animem a presentar-vos a la convocatòria d'ART EMERGENT SABADELL d'enguany, organitzada per l'Acadèmia de Belles Arts.

A la present edició l'Estruch i el Museu d'Art continuen la seva col·laboració atorgant el Premi SABADELL OBERT.

Sabadell Obert és el projecte de residències de treball i d'exposició endegat per la NauEstruch de la Fàbrica de Creació d'Arts en Viu L'Estruch i el Museu d'Art de Sabadell , específicament orientat al foment del teixit artístic sabadellenc.

Entre tots els participants d’Art Emergent Sabadell es concedirà aquest premi que inclou una residència  a un taller de l’Estruch i l’exposició del projecte desenvolupat al Museu d’Art de Sabadell.