JOAN VILACASAS A PARIS: DE LA BOHEME A YVES KLEIN

La Sorbonne organitza una exposició i una taula rodona sobre el pintor Joan Vilacasas i una conferència del professor Carles Batlle.

El Centre d’Estudis Catalans (CEC) de la Universitat Sorbonne de París organitza aquesta setmana diversos actes relacionats amb Catalunya, una exposició i taula rodona sobre l’escriptor i pintor Joan Vilacasas el dia 20 de maig i una conferència del professor Carles Batlle de la Universitat de Viena el dia 22 de maig. La taula rodona, que porta el nom de “Joan Vilacasas, escriptor figuratiu, pintor abstracte”, comptarà amb la presència d’Àlex Mitrani, Enric Casasses, Joan Josep Camacho i serà moderada per Mònica Güell. Per altra banda, la conferència que impartirà Carles Batlle es titula “La Catalogne et l’Autriche: points de rencontre de deux terres lointaines”.

Més informació:  INSTITUT RAMON LLULL