EXPOSICIONS A BARCELONA

PEP SALLÉS I LLUÍS CLAPÉS A LA GALERIA ÀMBIT DE BARCELONA

Els artistes sabadellencs coincideixen mostrant els seus darrers treballs.

Pep Sallés (Sabadell, 1956) exposa “Mediterrani” a la Galerià Àmbit de Barcelona, des del 19 de juny al 31 de juliol.

L’'obra que presenta sorgeix arrel dels seus viatges al voltant dels límits del Mediterrani. La creativitat de l’artista aborda un paisatge de llibertat , s'impregna dels seus colors i s'interroga sobre els fonaments del món i la humanitat. Sallés representa una i mil vegades “la casa”, com a representació del centre d’aquest món. La casa com a reflex de l’univers constitueix una unitat, un tot. La casa com un espai a mida de l’home i símbol del Mediterrani. Ens regala la seva llum, l’acollida del xiprer i la mar blava.

Lluís Clapés (Sabadell, 1945) exposa "Ceràmiques" a la Galeria Àmbit de Barcelona, des del 19 de juny al 31 de juliol.

En aquesta nova exposició l'artista presenta columnes i copes de formes suaus que ens ofereixen la nuesa i l'austeritat de la terra. Amb una personalitat insòlita, Clapés juga amb unes formes escultòriques que desborden l'espai i impregna la seva obra amb els colors de la naturalesa. D'aquesta manera la ceràmica es transforma en una manifestació sensible de la matèria on la perfecció tècnica aconsegueix nivells d’expressió.

Més informació: Galeria Àmbit