L'OBRA RECENT D'AGUSTÍ PUIG ARRIBA A CAN FRAMIS

Del 15 de setembre del 2014 al 22 de febrer del 2015

Exposició d'una quinzena d'obres de nova producció d'aquest pintor i gravador nascut a Sabadell el 1957, que presenta un treball de manufactura ràpida i vigorosa, en què els colors terrossos, els rogencs, blancs i negres esdevenen espais de reflexió sobre l'essència de la vida. Influït per la transvarguarda, el còmic i el disseny gràfic, l'artista reivindica les arrels de l'art pop en una producció artística que té l'home i el seu context com a eix del seu treball. La present exposició sobrepassa el concepte convencional d'espai expositiu on les obres, bidimensionals, resten suspeses a les parets, i recrea una escenografia en què, a manera de cambra funerària, l'espectador se sent com en l'avantsala d'un gran teatre amb la pintura de la vanitas com a protagonista.

Més informació: Fundació Vila Casas