AGRAÏMENT A LES AUTORES DE LA IMATGE GRÀFICA DEL DIA I LA NIT DE MUSEUS'2014

Entrega a les autores de la imatge gràfica del Dia i Nit de Museus’2014, les alumnes del’Escola Illa, Clàudia Vallès i Desirée Revilla, dels vals de compra per als comerços del centre de la nostra ciutat, en el marc de l’acte de presentació del nou curs.

L’acte va tenir lloc el passat dia 30 de setembre a l'Escola Illa i va comptar amb la presència de Ramon Burguès, regidor d’educació, Josep M. Porta, president de l’entitat col·laboradora Sabadell Comerç Centre, Agustí Hurtado, director de l’Escola Illa i dels representants dels museus organitzadors, l’Espai Cultura, el Museu de l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont, el Museu del Gas de la Fundació GasNatural Fenosa,el Museu d’Història i el Museu d’Art de Sabadell.