NOVA PUBLICACIÓ "EL PERQUÈ D'UN MUSEU TÈXTIL A SABADELL"

Aquest llibre que acaba de publicar-se  complementa  l'exposició "El perquè d'un museu tèxtil a Sabadell" . La publicació aprofundeix i amplien els continguts d'aquesta exposició que es pot visitar al Museu d'Història des de la festa major de 2017 fins al 18 de febrer d'enguany.

Llibre i exposició formen part del projecte  El perquè un museu tèxtil a Sabadell que l'Associació de Professionals i Amics del Tèxtil de Sabadell,  va presentar a l'edició de 2017 de Construïm Ciutat, i que va ser un dels escollits.

A partir del 18 de febrer i al llarg de diversos mesos l'exposició itinerarà per diferents punts de la ciutat, amb l'objectiu  d'apropar  i fer partícep la ciutadania la importància del llegat  tèxtil de  Sabadell. Ciutadania que d'altra banda ha estat actor principal en aquesta indústria.