COL·LECCIÓ DE NUMISMÀTICA. CONSERVACIÓ PREVENTIVA

Una de les funcions fonamentals del museu és vetllar per la preservació dels objectes que custodia. Enguany el Museu d'Història efectua la revisió de la col·lecció de numismàtica

Amb l'objectiu d'avaluar l'estat de conservació de la col·lecció, es revisa cada una de les més de 2.500 monedes  que integren aques fons. De cada moneda es descriu l'estat de conservació i també s'anoten possibles incidències que es  puguin detectar fora de l'estricte estat de conservació de la peça, com poden ser referent a la documentació, en la referenciació de la ubicació, etc.

La revisió de l'estat de conservació de la col·lecció de numismàtica la realitzen els restauradors Jens Kauth i Eva Gonzàlez Sales de l'empresa ARTCARE, SL. Aquesta acció de conservació preventiva el MHS la porta a terme amb el suport de l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.