Com fer la reserva d’una activitat?

Les escoles

Heu d’entrar al web:  http://w2.sabadell.cat/ca/ciutat-i-escola   o bé clicar directament el títol de l'activitat que vulgueu fer a l'apartat Activitats per escoles i grups.

Veureu que hi ha dues modalitats per fer les reserves. Unes activitats es poden reservar el dia i hora que us interessa; n’hi ha altres que cal indicar preferència de dies i posteriorment el Museu es posarà en contacte amb vosaltres per adjudicar-vos una data definitiva.

Un cop confirmada la reserva cal:

1. Efectuar el pagament, si escau, al compte següent: BBVA ES0501826035480201555707a nom de l’Organisme Autònom Local Museus i Arxiu Històric de Sabadell.
  2. Al comprovant de pagament hi ha de constar: el nom i el NIF del centre o sol·licitant, l’activitat a la qual esteu inscrits i el dia que es durà a terme.
  3. Portar el comprovant de pagament el dia de realització de l’activitat o fer-lo arribar abans per correu electrònic a l’adreça que consta més avall.
  4. Per a casos especials o dubtes us podeu adreçar al Museu i demanar per la Laura. El telèfon de contacte és 93 747 81 55 i l’adreça electrònica: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

Els grups

Poseu-vos en contacte amb Laura Pascual a través del telèfon 93 747 81 55 o de l’adreça electrònica Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .