A L'ENTORN DE LA PLAÇA MAJOR

Les intervencions arqueològiques realitzades arrel de les obres de construcció de la nova estació dels Ferrocarrils de la Generalitat  de Catalunya al bell mig del Passeig han posat al descobert  testimonis materials  relacionats amb l’origen i l’evolució històrica de Sabadell des del segle XII fins el segle XX en aquest indret.

En aquesta mostra hi trobareu una petita part de les moltes peces i utensilis d’us casolà trobats arrel de les intervencions arqueològiques.

En aixecar els paviments es va posar al descobert  un  laberint de parets,  paviments, dipòsits, grutes, sitges i altres elements que els arqueòlegs van individualitzar, dibuixar, datar i relacionar entre si  interpretant  així l’evolució històrica d’aquest lloc.

Exposició produïda en el marc del Dia Internacional dels Museus 2015.

Amb la col·laboració de l'Arxiu Històric de Sabadell i el suport de la Diputació de Barcelona.