Com fer la reserva d’una activitat?

Entrar al web: http://w2.sabadell.cat/ca/ciutat-i-escola

Pel que fa a les activitats del Museu d’Art, només cal clicar el botó Reservar que hi ha dins de cada fitxa d’activitat. Veureu que s’obre un calendari que us permet fer la reserva directament en el dia i hora que us interessa.

Un cop confirmada la reserva cal:

1. Efectuar el pagament, si escau, al IBAN del compte corrent ES0501826035480201555707 del BBVA a nom de l’Organisme Autònom Local Museus i Arxiu Històric de Sabadell.
  2. Al comprovant hi ha de constar: el nom i el NIF del centre o sol·licitant, l’activitat a la qual esteu inscrit i el dia que es realitzarà.
  3. Portar el comprovant de pagament el dia de realització de l’activitat o fer-lo arribar per correu electrònic a l’adreça que consta més avall.
  4. Per casos especials o dubtes podeu dirigir-vos al Museu i demanar per Montse Mallol. El telèfon de contacte és 93 745 31 50 i el correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.