Revista Arraona

Arraona és una revista anual d'història escrita en català, amb un abast bàsicament local i comarcal, coeditada per l'Arxiu Històric de Sabadell i els Museus de Sabadell (Museu d'Art i Museu d'Història).

Canalitza els treballs de recerca elaborats totalment o parcialment amb fons d'aquestes institucions, entre d'altres aportacions.

Arraona publica diferents tipus de contribucions en les seccions: Dossier, Recerques, Notes, Testimonis, Des de l'Arxiu, Des dels Museus, Ressenyes i Novetats Bibliogràfiques.

A partir de 2012 la revista Arraona es publica en versió digital, amb l'opció d'adquirir l'exemplar imprès sota comanda. Podeu sol.licitar-lo a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.