EXPOSING (ME). Paula Fernández Coll

Organitza: IES Vallès

Del 20 de setembre del 2022 al 2 d'octubre del 2023.

Al Museu d'Art

El curs passat, el Museu d’Art de Sabadell i l’Institut Vallès van iniciar un projecte de col·laboració en el qual els alumnes de segon de batxillerat artístic van participar en l’exposició “Dona i artista”, que es va poder veure al museu del 8 de març al 15 de maig d’enguany. Els alumnes van crear l’obra “El soroll dels telers” que es va integrar en el discurs de l’esmentada exposició, amb la col·laboració de les professores Neus Segalés i Cristina H. Romero.

Continuant amb aquesta línia de col·laboració, us convidem a visitar “EXPOSING (ME)”, de Paula Fernández Coll. Aquesta mostra forma part del seu treball de recerca de final de batxillerat i ens  mostra el resultat del seu procés personal en la creació artística.

"Exposing (me)

Ja des de fa un temps he sentit que quan es tracta d’art o de les diferents disciplines artístiques, com pot ser la fotografia, la pintura, l'escultura o la música potser tendim a “encaixar” les coses o a etiquetar-les per tenir-les més “controlades”, però ens hem d’expressar sempre en un sol àmbit?

Amb aquesta exposició he tractat de buscar el meu propi llenguatge de la forma més lliure que he pogut. Fent una cartografia vital que busca donar resposta a qui soc com a persona de forma artística. És per això que l’exposició consisteix en un EP (àlbum de música de 5 cançons) que és el fil conductor d’un conjunt d’obres i peces que es comuniquen amb la música i que busquen crear un llenguatge propi.”.

Paula Fernández Coll