Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.

Destaquem

RESTAURACIÓ DELS 50 NINOTS DE XAVIER NOGUÉS DE LA COL·LECCIÓ DEL MUSEU D'ART

Des de fa uns mesos s'està portant a terme un tractament de conservació i de restauració de la col·lecció de dibuixos els “50 ninots” de Xavier Nogués, formada per 50 dibuixos originals, de l’any 1922, fets amb tinta xinesa sobre paper, de 18 x 21 cm. cadascun, de la col·lecció del Museu d’Art de Sabadell, a càrrec de la restauradora especialitzada en paper i tèxtil, Sandra Vílchez.

EXPOSICIÓ "MÉS ENLLÀ DE MAUTHAUSEN. FRANCESC BOIX, FOTÒGRAF"

La memòria gràfica de la Guerra Civil, la deportació dels republicans espanyols als camps nazis i l'exili de la mà del fotoperiodista Francesc Boix. La podeu visitar a la sala d’exposicions del Casal Pere Quart (Rambla, 69), del 23 de març al 18 d'abril. Amb la col·laboració del MHS.

EXPOSICIÓ "ABRIL DE 1979: 40 ANYS DE LES ELECCIONS MUNICIPALS"

Una mostra sobre la nostra memòria política recent i sobre la victòria del PSUC en les primeres eleccions democràtiques municipals de després de la dictadura de Franco, al Casal Pere Quart LA PODEU VEURE AQUÍ

NOU MONUMENT A LES VÍCTIMES SABADELLENQUES DEL NAZISME

En homenatge als 60 sabadellencs deportats als camps nazis (1940-1945) i amb motiu del Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l'Holocaust

Més destacats

SEXO Y FAMILIA. Sobre los silencios corrientes. MONTSE MÁRMOL

Exposició temporal. Inauguració

• Horari: Dimecres, 10 d'abril, a les 20h.
  • Lloc: Museu d'Art de Sabadell

ELS REPUBLICANS ESPANYOLS ALS CAMPS NAZIS: ITINERARIS I RESPONSABILITATS. Conferència

Dimecres 27 de març

• Horari: a les 19 h
  • Lloc: al Museu d'Història
  • Preu: gratuït

MIRA QUI ET MIRA. ELS RETRATS DEL'EXPOSICIÓ PERMANENT DEL MUSEU D'ART

Taller per a les famílies, amb infants fins a 12 anys.

• Horari: Diumenge, 7 d'abril, a les 12h.
  • Lloc: Museu d'Art
  • Preu: Gratuït. Places limitades. Per ordre d'arribada

Totes

Exposicions temporals

DEPORTATS. 60 sabadellencs als camps nazis

Inauguració: 23 de gener, a les 18h

Del 24 de gener al 28 d’abril

TOTA L'EXPO AQUÍ

SEXO Y FAMILIA. Sobre los silencios corrientes. MONTSE MÁRMOL

Del 10 d'abril al 7 de juliol del 2019 al Museu d'Art.

Inauguració; dimecres, 10 d'abril, a les 20 h.

Totes

A un sol click