Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.

Destaquem

MUSEU CONFINAT: "UN OBJECTE AL DIA"

A partir d'avui i mentre duri el confinament sanitari, el MHS us presentarà, cada dia i via facebook, un objecte de les seves col·leccions CLICA AQUÍ

EL MHS TANCAT PER L'ESTAT D'ALARMA SANITÀRIA

Tanquem les portes i suspenem les activitats previstes, de moment fins al 29 de març. Seguim en activitat via telemàtica i podeu contactar amb nosaltres al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. i també podeu estar al cas d'altres informacions i propostes via facebook del MHS: https://bit.ly/2Ud9SZe . Quan reprenguem l'activitat normal us ho comunicarem oportunament.

EL MUSEU D’ART TANCAT TEMPORALMENT

Seguint les indicacions de les autoritats i entre les mesures adreçades a minimitzar les situacions de risc, l’Ajuntament de Sabadell  ha convingut  continuar la prestació dels serveis, en tot allò que sigui possible, a través del teletreball i ens sumem així al #quedatacasa

Així mateix, tal com vam informar, hem suspès la realització de les activitats previstes però  continuem treballant per tornar-les a programar tan aviat com sigui possible.

Us continuarem atenent des de casa a través del correu electrònic: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Us recordem que també des de casa podeu visitar la Casa fàbrica Turull, el Museu d’Art i la seva exposició permanent, en un sol click: http://sabadell-cultura.visita3d.com/tours-virtuals/museu-art-sabadell/

I si voleu estar al dia us proposem que us feu amics del Museu d'Art per FACEBOOK, a l'adreça següent: https://www.facebook.com/museuartsabadell/, i consulteu la pàgina https://www.sabadell.cat/ca/cultura,  on anirem actualitzant continguts.

SABADELL RECUPERA UNA PLACA PINTADA DE LA GUERRA CIVIL

El dimecres 11 de març s'inaugura la placa del carrer de Josep Miquel (1937) com a nou espai de la Xarxa d'Espais de Memòria del Memorial Democràtic

Més destacats

DIA INTERNACIONAL DEL MUSEUS. Museu d'Història de Sabadell

Horari: del 12 al 18 de maig
Lloc: a les xarxes
Preu: gratuït

Entra i participa en el joc Què en saps dels Museus de Sabadell?

Obrim finestres: la cabana prehistòrica del museu

Totes

Exposicions temporals

AUTORETRATS. COL·LECCIÓ DALMAU PONS. DONACIÓ. MUSEU D'ART

Amb motiu del DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS i en el marc de l’activitat DESCOBREIX LA JOIA DEL MUSEU, el Museu d’Art  ha escollit un conjunt d’obres d’especial significat.

UNA RAPSÒDIA VISUAL. EXPOSICIÓ VIRTUAL AL MUSEU D'ART

Música, so i silenci a les col·leccions dels Museus de la Xarxa de Museus d’Art de Catalunya

Comissària: Montse Frisach

A partir de dilluns, 18 de maig del 2020. DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS

SENSE TÍTOL

Malgrat el covid 19 seguim treballant amb els alumnes de 6è de primària de l'escola Joan Maragall, l'exposició que estàvem preparant per mostrar a final de curs a les sales del Museu d'Història.

Totes

A un sol click