Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.

Destaquem

JACQUARDS ARTÍSTICHS.Nova publicació

El proper divendres dia 20 d'abril a les 12h a l'Auditori del CERC, Barcelona es presenta el llibre Jacquards artístichs, teixits singulars a les col·leccions Catalanes. L'autora és Sílvia Carbonell Basté, Directora del Centre de Documentació i Museu tèxtil de Terrassa. L'editor és el CDMT. En ell hi són presents tots els jacquards artístics del fons del MHS.

LES FESTES DE SABADELL. DES DE MITJAN SEGLE XIX FINS A LA GUERRA CIVIL. Nou llibre

Presentació 4 d'abril

El llibre que es publica Les festes de Sabadell. Des de mitjan segle XIX fins a la Guerra Civil de Marta Ibañez Fuentes, va ser cobeneficiat  en la segona edició de la Beca Miquel Carreras el 1998.

L'ARTISTA FINA MIRALLES REBRÀ EL PREMI NACIONAL D'ARTS VISUALS

L'artista sabadellenca Fina Miralles rebrà, el divendres 29 de juny, al Teatre Zorrilla de Badalona, el Premi Nacional d'Arts Visuals, atorgat pel Consell Nacional de la Cultura i de les Arts.

ELS MUSEUS S'ADHEREIXEN A L'ANY EUROPEU DEL PATRIMONI

El 2018 es celebra l’Any Europeu del Patrimoni Cultural. Una oportunitat única per celebrar la riquesa i diversitat del patrimoni europeu. La commemoració, aprovada pel Parlament Europeu i el Consell d’Europa el 17 de maig de 2017, vol sensibilitzar la societat sobre la història i els valors europeus, reforçar un sentiment d’identitat comú i posar en valor les possibilitats que ofereix el nostre patrimoni cultural per al desenvolupament de la societat.

Més destacats

SANT JORDI-2018 AL MUSEU D'HISTÒRIA

Llibres, conte, tallers infantils i visites al campanar

Dilluns 23 d'abril

• Horari: matí i tarda
  • Lloc: Museu d'Història i campanar de Sant Fèlix
  • Preu: Gratuït

SANT JORDI AL MUSEU D'ART

Art, llibres i activitat per a tohom. Homenatge a Fina Miralles, Premi Nacional de Cultura 2018. Consulteu la programació.

• Horari: Dilluns, 23 d'abril. Tot el dia
  • Lloc: Passeig de la Plaça Major
  • Preu: Gratuït

OFERIR PARAULES. Performance col·lectiva

A cura de: Maia Creus, Assumpta Bassas i Judit Vidiella.

En el marc del llibre i de  l'exposició temporal FINA MIRALLES. PARAULES FÈRTILS. 1972-2017.

• Horari: Dissabte, 28 d'abril a les 18'30 h.
  • Lloc: A l'Estruch. Fàbrica de creació de les arts en viu. Sala 1
  • Preu: Places limitades.Gratuït.

Totes

Exposicions temporals

COINCIDÈNCIES INSÒLITES. EL COLLARET VIATGER

Del 15 de març al 29 d'abril al Museu d'Història

MIRADES. POSANT EL PUNT DE LLUM A MAGEM

Inauguració, dimarts, 6 de març, a les 20h.

Del 6 de març al 6 de maig al Museu d'Art.

FINA MIRALLES. PARAULES FÈRTILS. 1972 - 2017

Inauguració: dimecres, 14 de febrer, a les 20h.

Del 14 de febrer al 29 d'abril al Museu d'Art.

DIBUIXANT SABADELL. Del plein air a l’urban sketching

Inauguració; dimecres, 2 de maig del 2018, a les 20h.

Del 2 de maig al  8 de juliol al Museu d'Art.

Totes

A un sol click