Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.

Destaquem

SERVEI COMUNITARI DEL MHS AMB L'INSTITUT ESCOLA INDUSTRIAL

Un grup d'alumnes de 3r d'ESO de l'Escola Industrial esta fent el Servei Comunitari ofert pel MHS "Històries personals, històries col·lectives (Sabadell 1940-2000)".

ELS OBJECTES DEL MUSEU TRASPASSEN FRONTERES

El collaret de variscita, el nucli d’obsidiana i un nucli de sílex melat, del fons del museu, a partir del dia 2 d’abril d’enguany i fins el 31 de gener de 2022 formaran part de l’exposició La Terre en héritage, du Néolithique à nous. al Musée des Confluences de Lió.

NOU OPUSCLE I NOU PLAFÓ DE LA TORRE DE L'AIGUA

S'ha editat un nou opuscle sobre la Torre de l'Aigua i s'ha afegit un plafó informatiu al seu interior.

DESCARREGAR OPUSCLE TORRE DE L'AIGUA

EL MUSEU DES DE CASA. NOU ESPAI A LA WEB DEL MUSEU D'ART AMB CONTINGUTS DIGITALS

EL MUSEU DES DE CASA és un nou espai a la web del Museu d’Art de Sabadell, amb diferents tipus de recursos digitals que tenen el Museu d’Art i la seva col·lecció com a protagonistes.

Més destacats

VISITA GUIADA A L'EXPOSICIÓ DE FRANCESC LAYRET

Horari: Diumenge 25 d'abril, a les 12 h
Lloc: al Museu d'Història
Preu: gratuït

A càrrec de Jordi Serrano Blanquer, comissari de l’exposició.

Aforament limitat. Cal inscripció prèvia al tel. 937278555 o a l’adreça electrònica Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Sant Jordi 2021. Al Museu d'Història

Horari: Consultar
Lloc: Pati del museu i campanar
Preu: Gratuït

Divendres 23 d'abril

Taller infantil, venda de llibres i visites al campanar de Sant Fèlix.

SANT JORDI AL MUSEU D'ART

Horari: De 5 a 8h. de la tarda
Lloc: Museu d'Art de Sabadell
Preu: Gratuït

Un any més, el Museu d’Art s’afegeix a la commemoració de Sant Jordi.

Us proposem llibres i activitats.

Totes

Exposicions temporals

UN NOU AJUNTAMENT, UN NOU ESCUT MUNICIPAL

14 d'abril de 1931. Visca la República! 90 anys

Del 14 d'abril al 16 de maig al Museu d'Història

Més informació (PDF)

Cicle d'exposicions compartides <Memòria en Xarxa>. Xarxa de Museus Locals de Barcelona (Diputació de Barcelona)

L'HOME NU. TOT DESPULLANT ELS ARQUETIPS DE LA MASCULINITAT

DE L' 11 DE FEBRER AL 6 DE JUNY DEL 2021 AL MUSEU D'ART

Comissariat a càrrec de Txema Romero i Fina Duran

LLORENÇ UGAS DUBREUIL. TOT EL QUE NO MIRES DESAPAREIX

FULL DE SALA

Del 25 de març al 27 de juny del 2021 al Museu d'Art

Comissariat a càrrec de Rita Andreu

DOLORS MIRALLES VALLS (1889-1981) UNA DONA AMB EMPENTA

Del 5 de març al 25 d'abril

Dia Internacional de les Dones

Més informació (PDF)

Amb aquesta exposició, el Museu d’Història reivindica la figura de Dolors Miralles, una sabadellenca que amb esforç, empenta i tenacitat va esdevenir un referent cultural i educatiu a Sabadell al llarg de pràcticament tot el segle XX.

Totes

A un sol click