Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.

Destaquem

PLENARI DE LA XARXA DELS MUSEUS D'ART DE CATALUNYA A SABADELL

Ahir, dilluns, dia 26 de novembre, es va fer al Museu d'Art de Sabadell el plenari de la Xarxa dels Museus d'Art de Catalunya, amb l'assistència de la consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Laura Borràs, l'alcalde de Sabadell, Maties Serracant, la regidora de Cultura de l'Ajuntament de Sabadell, Montserrat Chacon, la directora general del Patrimoni Cultural de la Generalitat de Catalunya, Elsa Ibar i 19 directors de Museus d'art de tot el territori català.

LA NOVA "ARRAONA 37" A L'ABAST

La podeu consultar on line AQUÍ

Amb un dossier monogràfic dedicat a la Primera Guerra Mundial i el seu impacte a la ciutat de Sabadell

VISTES DES DE LA TORRE DE L'AIGUA

Aquí vistes fetes des del mirador de la Torre de l'Aigua  pel col·lectiu Dibuixant Sabadell, que aplega persones que segueixen la pràctica del dibuix in situ.

UN NOU ESPAI DE MEMÒRIA A LA CIUTAT: "SABADELL 1976. LA VAGA GENERAL"

S'incorpora a la Xarxa d'Espais de Memòria del Memorial Democràtic de Catalunya i s'instal·la al Pavelló Municipal d'Esports

Més destacats

REFLEXIONS FILOSÒFIQUES SOBRE LA MORT. Conferència

• Horari: dijous 24 de gener, a les 19 h
  • Lloc: al Museu d'Història
  • Preu: gratuït

HISTÒRIES DEL CARRER. Itinerari

diumenge 20 de gener Inscripcions 93 727 85 55

• Horari: d'12 a 14 h
  • Lloc: Centre Sabadell
  • Preu: Gratuït, cal inscripció

IN AMICORUM. LLUÍS CLAPÉS (1945-2018). EXPOSICIÓ CERÀMICA. Inauguració

In Amicorum brolla de l’energia en el record dels amics de Lluís Clapés, que han posat en marxa una iniciativa de reconeixement amb les mostres que es presenten.

• Horari: dimerts, 17 de gener: - a les 19h. al Museu d'Art. - a les 20'30h. a l'Espai Foc
  • Lloc: Museu d'Art de Sabadell
  • Preu: Gratuït

#venemsabadell. Itinerari a càrrec de Roger Serra i Llorenç Ugas Dubreuil

En el marc de l'exposició temporal ATLES SABADELL. IMAGINAR, REPRESENTAR, CONSTRUIR LA CIUTAT.

• Horari: Diumenge, 27 de gener a les 11h.
  • Lloc: Museu d'Art
  • Preu: Gratuït

Totes

Exposicions temporals

DEPORTATS. 60 sabadellencs als camps nazis

Inauguració: 23 de gener, a les 18h

Del 24 de gener al 28 d’abril

IN AMICORUM. LLUÍS CLAPÉS (1945-2018). EXPOSICIÓ CERÀMICA

Inauguració: Dimarts 17 de gener a les 19h. al Museu d'Art, amb l'actuació de Miquel Felip i Peig, violoncel·lista; i a les20'30h. a l'Espai Foc.

Del 17 de gener al 16 de febrer del 2019 al Museu d'Art.

IMATGES A L'OMBRA DEL TEMPS: LA FÀBRICA. Vallès: fabricar passats, fabricar presents. Claudio Zulian

Inauguració: dimarts, 19 de desembre del 2018, a les 19'30h.

Des del 19 de desembre del 2018 al 27 de gener del 2018, al  Museu d'Art.

LA FI ÉS EL PRINCIPI. Pràctiques funeràries a la Catalunya prehistòrica.

Del 4 de setembre de 2018 al 17 de febrer de 2019, al Museu d'Història.

Totes

A un sol click