Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.

ESPACIO SUSTRATO. Gerard Torres Sanmartí. Visita guiada de l'exposició temporal

Horari: Diumenge, 5 de febrer, a les 12h.
Lloc: Museu d'Art de Sabadell
Preu: Gratuït

FELIU ELIAS. LA REALITAT COM A OBSESSIÓ

Horari: Consultar
Lloc: Museu Nacional d'Art de Catalunya
Preu: Consultar

Del 30 de novembre de 2022 al 19 de març de 2023

Comissariat: Mariàngels Fondevila i Mariona Seguranyes

Totes

Destaquem

EL COLLARET TORNA A VIATJAR

Aquesta peça tan emblemàtica del Museu d'Història ha viatjat al Préhistomuseum de Flémalle/Liège, Bèlgica. Des d'aquest dissabte dia 10 de desembre forma part de l'exposició LA TERRE EN HERITAGE, DU NÉOLITHIQUE À NOUS que es podrà visitar en aquest museu fins el 29 d'agost de 2023.

JORNADES IMATGE I RECERCA 2022: COL·LABORACIÓ ENTRE EL MUSEU D'HISTÒRIA I L'ARXIU HISTÒRIC

Els tècnics de l'AHS, David Gonzàlez, i del MHS, Genís Ribé, presenten una comunicació sobre el patrimoni fotogràfic familiar de la guerra civil, exili i postguerra a les 17es Jornades Antoni Varés de Girona (16-19 de novembre de 2022)

DOL I MILITÀNCIA QUEER: UNA RELECTURA EN CLAU LGTBI A LA COL.LECCIÓ

Des del Servei d’Atenció Integral LGTBI (SAI) de Feminismes i LGTBI, amb la col·laboració del Museu d’Art de Sabadell, s’ha impulsat la creació d’una nova mirada a l’exposició permanent, sota el títol “Dol i militància queer: una relectura en clau LGTBI a la Col·lecció”, a cura de Víctor Ramírez Tur,  doctor en Història de l’Art i mediador.

PRESENTACIÓ de TANIT. Col·lecció Nacional d’Arqueologia

L'Arqueoxarxa, xarxa que integra els principals museus d'arqueologia del país, entre els quals el MHS, presenta "TANIT. Col·lecció Nacional d’Arqueologia". Un projecte col·laboratiu per difondre en línia el patrimoni arqueològic català.

Més destacats

Exposicions temporals

ESPACIO SUSTRATO. Gerard Torres Sanmartí

Del 22 de desembre al 28 de febrer

Inauguració: dijous, 22 de desembre a les 19h.

Al Museu d'Art

ELS CERCLES DE FELIU ELIAS A SABADELL

Inauguració: dijous, 1 de setembre, a les 17'30h. En el marc de la Festa Major de Sabadell.

Del 1 de setembre del 2022 al 29 de gener del 2023.

Al Museu d'Art

La repressió del 'Tribunal de Orden Público' a Sabadell. TOP SABADELL 1963-1977

Des del 2 fins al 28 de febrer de 2023, l'exposició "La repressió del 'Tribunal de Orden Público' a Sabadell. TOP SABADELL 1963-1977" es podrà visitar al Centre Cívic de Can Llong - Castellarnau.

Totes

A un sol click