Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.

Destaquem

UN NOU ESPAI DE MEMÒRIA A LA CIUTAT: "SABADELL 1976. LA VAGA GENERAL"

S'incorpora a la Xarxa d'Espais de Memòria del Memorial Democràtic de Catalunya i s'instal·la al Pavelló Municipal d'Esports

EL MHS PARTICIPA DEL CICLE "SABADELL I LA GRAN GUERRA"

Actes commemoratius sobre l'impacte de la Primera Guerra Mundial a la nostra ciutat (1914-1918)

HISTÒRIES PERSONALS, HISTÒRIA COL·LECTIVA. Servei Comunitari

Més informació

EL MHS proposa per a l'alumnat d'ESO una nova didàctica de Servei Comunitari sobre patrimoni històric.

RESTAURACIÓ D'UNA REIXA DEL FONS DEL MHS

De mica en mica anem restaurant els objectes del fons del museu. En aquesta ocasió es tracta d'una reixa de finestra que el MHS ha cedit temporalment al Museu d'Esplugues per a l'exposició "El Modernisme i les flors". Ha estat restaurada al Laboratori de Conservació i Restauració de la Diputació de Barcelona. Sempre és interessant coneixer com és un procés de restauració.

Més destacats

Agenda

ART I CARTOGRAFIA: RELACIONS HISTÒRIQUES I PRÀCTIQUES CONTEMPORÀNIES. Taula rodona

En el marc de l'exposició temporal ATLES SABADELL. IMAGINAR, REPRESENTAR, CONSTRUIR LA CIUTAT.

Hi participaran: Bernat Lladó, geògraf i comissari de l’exposició, Diana Padrón, historiadora de l'art i comissària independent i Carme Montaner, Cap de la cartoteca de l'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya.

• Horari: Dimarts, 23 d'octubre, a les 19 h.
  • Lloc: Museu d'Art
  • Preu: Gratuït

Totes

Exposicions temporals

LA FI ÉS EL PRINCIPI. Pràctiques funeràries a la Catalunya prehistòrica.

Del 4 de setembre de 2018 al 17 de febrer de 2019, al Museu d'Història.

Inauguració: dimarts 4 de setembre, a les 20 h, en el marc de la Festa Major

ATLES SABADELL. IMAGINAR, REPRESENTAR, CONSTRUIR LA CIUTAT

Del 6 de setembre del 2018 al 24 de febrer del 2019 al Museu d'Art.

Inauguració; dijous, 6 de setembre, a les 20 h., en el marc de la Festa Major.

1918: GUERRA. TRADICIÓ. FUTUR

Des del 9 de novembre al 7 de desembre del 2018,  al  Museu d'Art.

En el marc dels actes commemoratius de "Sabadell i la Gran Guerra".

Totes

A un sol click