Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi. Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.

Agenda

Conferència: "La recerca arqueològica a la necròpolis prehistòrica d’incineració de Can Piteu - Can Roqueta. Passat, present i futur de la investigació"

Horari: Dijous 23 de maig a les 18:30
Lloc: Sala d'actes del Museu d'Història de Sabadell
Preu: Gratuït

La necròpolis de Can Piteu–Can Roqueta, datada entre el bronze final i la primera edat del ferro (del 1000 al 600 aC), és la més important de tota Catalunya i una de les més grans de la península Ibèrica pel gran nombre de tombes documentades, el llarg període d’ús i la quantitat i qualitat de les dades obtingudes.

125è ANIVERSARI DEL NAIXEMENT D'APEL.LES FENOSA. MUSEUS EN XARXA

Horari: A partir del 6 de maig
Lloc: Museu d'Art de Sabadell

ARQUITECTURA EN PÚBLIC

Horari: Consulteu el programa d'activitats
Lloc: Teatre La Faràndula i Teatre Principal
Preu: Gratuït

Sabadell acull, en el marc de la Capitalitat Cultural Catalana 2024, un programa d’activitats per apropar l’arquitectura a la ciutadania.

Totes

Destaquem

VISIONS SOBRE LA COL.LECCIÓ

Visions sobre la col·lecció és un projecte de col·laboració entre l'Escola Superior de Disseny ESDI i el Museu d'Art de Sabadell.

LA XARXA DE MUSEUS D'ART DE CATALUNYA FA PÚBLIC UN CENS DE MÉS DE 1.300 ARTISTES

Coincidint amb el #8M, els 25 museus que formem part de la Xarxa de Museus d'Art posem a l’abast de tothom un cens amb més de 1.300 artistes identificades a les seves col·leccions i presentem el testimoni d'algunes d'elles a través d'entrevistes.

LA IMPREMTA SALLENT, DE SABADELL. DIETARI IMPRÈS D'UNA CIUTAT. Presentació del catàleg digital

Presentem el catàleg de l'exposició, en format digital, que recull tots els àmbits temàtics, documents i objectes que van construir l'exposició temporal, i  que podrà ser consultat a la pàgina web del Museu d'Art de Sabadell, amb l'objectiu que els resultats d'aquest recerca romanguin en el temps i puguin servir de referència per a tota persona interessada.

LA CAPUTXETA VERMELLA CONFRONTA EL CÀNON

Interveció en clau feminista a la Casa Fàbrica Turull i a l'exposició permanent. Dia de les Dones

Més destacats

Exposicions temporals

Postal expo Terra de Cendres Terra de Cendres. La incineració ara fa 3.000 anys a la necròpolis de Can Piteu - Can Roqueta

Al Museu d'Història.

Del 18 de maig al 30 de juny de 2024

Exposició emmarcada en el Dia Internacional dels Museus 2024, i comissariada per l'equip CPR, de la Universitat de Barcelona.

BRIGADES INTERNACIONALS I MULTILINGÜISME

Al Museu d'Història

Del 8 de maig al 30 de juny de 2024

Exposició itinerant produïda per la Universitat de Barcelona.

CIUTAT REFUGI. Sabadell, 1936-1939

Al Museu d'Història.

Del 8 de maig al 30 de juny de 2024.

FULL DE SALA

Exposició compartida del cicle “Memòria en Xarxa” (Diputació de Barcelona) i ampliada pel Museu d’Història de Sabadell.

ORDRE I DESORDRE DEL MÓN. COL.LECCIÓ D'ART BANC SABADELL / MUSEU D'ART DE SABADELL

Comissariat a càrrec d'Alexandra Laudo [Heroínas de la Cultura]

Del 4 d'abril al 23 de juny del 2024