RECUPERAR ELS LLENÇOLS DE MANCHESTER, MARTÍ MADAULA ESQUIROL

Al Museu d'Art.

Inauguració, dimarts, 20 de juliol a les 19h.

PRORROGADA FINS EL 30 DE SETEMBRE

Organització: Museu d’Art de Sabadell. Col.labora: L'Estruch

Recordo els llençols com l’abraçada que em va rebre. Com el lloc on dormirien les primeres visites; el primer amor. Recordo els llençols com una cuirassa, en aquella nit terrible. Com un punt d’unió entre dues vides, com una de les coses que hi vaig deixar.

Recordo els llençols i hi penso, sovint—fins que una idea agafa forma.

Recordo els llençols, i els vull recuperar.

Martí Madaula és artista resident a Sabadell. El seu últim projecte, ‘Recuperar els llençols de Manchester’, va ser guanyador del premi Sabadell Obert del Certamen Art Emergent, organitzat per l'Acadèmia de Belles Arts de Sabadell l'any 2020.

Sabadell Obert és un instrument per donar suport a les pràctiques artístiques contemporànies i multidisciplinars a la nostra ciutat. En termes generals Sabadell Obert acull artistes o col·lectius per desenvolupar el seu treball a la NauEstruch per finalment mostrar-lo al Museu d'Art de Sabadell en forma d’exposició, que serà el proper mes de juliol de 2021.