Paret interior de la casa fabrica Turull, amb la intervenció artística Tapar per mostrar de Miquel Forrellad.

Destaquem

PLENARI DE LA XARXA DELS MUSEUS D'ART DE CATALUNYA A SABADELL

Ahir, dilluns, dia 26 de novembre, es va fer al Museu d'Art de Sabadell el plenari de la Xarxa dels Museus d'Art de Catalunya, amb l'assistència de la consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Laura Borràs, l'alcalde de Sabadell, Maties Serracant, la regidora de Cultura de l'Ajuntament de Sabadell, Montserrat Chacon, la directora general del Patrimoni Cultural de la Generalitat de Catalunya, Elsa Ibar i 19 directors de Museus d'art de tot el territori català.

LA NOVA "ARRAONA 37" A L'ABAST

La podeu consultar on line AQUÍ

Amb un dossier monogràfic dedicat a la Primera Guerra Mundial i el seu impacte a la ciutat de Sabadell

VISTES DES DE LA TORRE DE L'AIGUA

Aquí vistes fetes des del mirador de la Torre de l'Aigua  pel col·lectiu Dibuixant Sabadell, que aplega persones que segueixen la pràctica del dibuix in situ.

UN NOU ESPAI DE MEMÒRIA A LA CIUTAT: "SABADELL 1976. LA VAGA GENERAL"

S'incorpora a la Xarxa d'Espais de Memòria del Memorial Democràtic de Catalunya i s'instal·la al Pavelló Municipal d'Esports

Més destacats

REFLEXIONS FILOSÒFIQUES SOBRE LA MORT. Conferència

• Horari: dijous 24 de gener, a les 19 h
  • Lloc: al Museu d'Història
  • Preu: gratuït

HISTÒRIES DEL CARRER. Itinerari

diumenge 20 de gener Inscripcions 93 727 85 55

• Horari: d'12 a 14 h
  • Lloc: Centre Sabadell
  • Preu: Gratuït, cal inscripció

IN AMICORUM. LLUÍS CLAPÉS (1945-2018). EXPOSICIÓ CERÀMICA. Inauguració

In Amicorum brolla de l’energia en el record dels amics de Lluís Clapés, que han posat en marxa una iniciativa de reconeixement amb les mostres que es presenten.

• Horari: dimerts, 17 de gener: - a les 19h. al Museu d'Art. - a les 20'30h. a l'Espai Foc
  • Lloc: Museu d'Art de Sabadell
  • Preu: Gratuït

#venemsabadell. Itinerari a càrrec de Roger Serra i Llorenç Ugas Dubreuil

En el marc de l'exposició temporal ATLES SABADELL. IMAGINAR, REPRESENTAR, CONSTRUIR LA CIUTAT.

• Horari: Diumenge, 27 de gener a les 11h.
  • Lloc: Museu d'Art
  • Preu: Gratuït

Totes

Exposicions temporals

DEPORTATS. 60 sabadellencs als camps nazis

Inauguració: 23 de gener, a les 18h

Del 24 de gener al 28 d’abril

IN AMICORUM. LLUÍS CLAPÉS (1945-2018). EXPOSICIÓ CERÀMICA

Inauguració: Dimarts 17 de gener a les 19h. al Museu d'Art, amb l'actuació de Miquel Felip i Peig, violoncel·lista; i a les20'30h. a l'Espai Foc.

Del 17 de gener al 16 de febrer del 2019 al Museu d'Art.

IMATGES A L'OMBRA DEL TEMPS: LA FÀBRICA. Vallès: fabricar passats, fabricar presents. Claudio Zulian

Inauguració: dimarts, 19 de desembre del 2018, a les 19'30h.

Des del 19 de desembre del 2018 al 27 de gener del 2018, al  Museu d'Art.

LA FI ÉS EL PRINCIPI. Pràctiques funeràries a la Catalunya prehistòrica.

Del 4 de setembre de 2018 al 17 de febrer de 2019, al Museu d'Història.

Totes

A un sol click