Vista aèria de Sabadell de l’any 1912. Al marge inferior esquerra es pot distingir el Vapor de Cal Lau o Vapor Sabadellès, propietat dels Turull.

Cosidores de la fàbrica Brujas cap el 1905.

Els fundadors de l’Institut Industrial, any 1864.

Imprès per a una factura de la fàbrica Pere Turull.

Anunci de la fàbrica Pere Turull, publicat a la Guia de Sabadell, l’any 1867.

Destaquem

PREMI ACCA 2018 PER A LA RECERCA ATORGAT A MAIA CREUS PER "FINA MIRALLES. PARAULES FÈRTILS 1972-2017"

L’Associació Catalana de Crítics d’Art va atorgar ahir el premi RECERCA a Maia Creus, pel projecte "Fina Miralles. Paraules Fèrtils 1972-2017", portat a terme amb el suport de la Fundació Ars i el Museu d’Art de Sabadell, a la 35a edició dels PREMIS ACCA.

EL MHS I EL MAS PARTICIPEN EN L'EXPOSICIÓ COMPARTIDA "1939: L'ABANS I EL DESPRÉS"

Amb motiu dels 80 anys de la fi de la Guerra Civil Espanyola, la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona presenta una nova exposició compartida per 25 museus de la demarcació de Barcelona.

RESTAURACIÓ DELS 50 NINOTS DE XAVIER NOGUÉS DE LA COL·LECCIÓ DEL MUSEU D'ART

Des de fa uns mesos s'està portant a terme un tractament de conservació i de restauració de la col·lecció de dibuixos els “50 ninots” de Xavier Nogués, formada per 50 dibuixos originals, de l’any 1922, fets amb tinta xinesa sobre paper, de 18 x 21 cm. cadascun, de la col·lecció del Museu d’Art de Sabadell, a càrrec de la restauradora especialitzada en paper i tèxtil, Sandra Vílchez.

EXPOSICIÓ "MÉS ENLLÀ DE MAUTHAUSEN. FRANCESC BOIX, FOTÒGRAF"

La memòria gràfica de la Guerra Civil, la deportació dels republicans espanyols als camps nazis i l'exili de la mà del fotoperiodista Francesc Boix. La podeu visitar a la sala d’exposicions del Casal Pere Quart (Rambla, 69), del 23 de març al 18 d'abril. Amb la col·laboració del MHS.

Més destacats

Agenda

SEXO Y FAMILIA. Sobre los silencios corrientes. MONTSE MÁRMOL. Visita guiada a càrrec de l'autora

• Horari: Diumenge, 5 de maig, a les 12h.
  • Lloc: Museu d'Art de Sabadell

SANT JORDI AL MUSEU D'ART

Un any més, el Museu d’Art s’afegeix a la commemoració de Sant Jordi sortint al carrer i organitzant activitats. Consulteu la programació.

• Horari: Dimarts, 23 d'abril
  • Lloc: Museu d'Art i parada del Racó del Campanar
  • Preu: Gratuït

L'HOLOCAUST EN SET CAIXES. Conferència

Dimecres 24 d'abril

• Horari: a les 19 h
  • Lloc: al Museu d'Història
  • Preu: gratuit

SANT JORDI 2019. Al MHS

23 d'abril

• Horari: Consulteu
  • Lloc: Museu d'Història i campanar de Sant Fèlix
  • Preu: Gratuït

Totes

Exposicions temporals

DEPORTATS. 60 sabadellencs als camps nazis

Inauguració: 23 de gener, a les 18h

Del 24 de gener al 28 d’abril

TOTA L'EXPO AQUÍ

SEXO Y FAMILIA. Sobre los silencios corrientes. MONTSE MÁRMOL

Del 10 d'abril al 7 de juliol del 2019 al Museu d'Art.

Inauguració; dimecres, 10 d'abril, a les 20 h.

Totes

A un sol click