Imprès per a una factura de la fàbrica Pere Turull.

Destaquem

200 ANYS DE LA CASA FÀBRICA TURULL

Tot és fum. Una casa, una ciutat i dos segles. Instal·lació vídeo artística

La casa fàbrica. Art vida i societat a Sabadell. Àudio guia. Visitmuseum

REOBRIM el MHS

A partir del dissabte 13 de juny, ja podeu tornar al MHS. Us donem la benvinguda de nou. Amb les mateixes ganes de sempre i amb la màxima atenció al benestar dels visitants i de tots els que hi treballem.

EL MUSEU D’ART TORNA A OBRIR AL PÚBLIC

Dissabte vinent, 13 de juny, el Museu d’Art tornarà a obrir les portes al públic en l’horari habitual, de dimarts a dissabte, a la tarda de 5 a 8, i el diumenge, al matí d’11 a 2, després de tancar, com tots els equipaments  municipals, a mitjan de març a causa de l’estat d’alarma provocat per la pandèmia del coronavirus.

MUSEU CONFINAT: "UN OBJECTE AL DIA"

A partir d'avui i mentre duri el confinament sanitari, el MHS us presentarà, cada dia i via facebook, un objecte de les seves col·leccions CLICA AQUÍ

Més destacats

HORARI D'AGOST AL MUSEU D'HISTÒRIA DE SABADELL

Horari: De dijous a diumenge
Lloc: Museu d'Història
Preu: Gratuït

De l'1 al 31 d'agost horari d'estiu. Obert els dijous, divendres i dissabtes de 17 a 20 h i els diumenges d'11 a 14h.

NOU HORARI D'AGOST AL MUSEU D'ART

Horari: de dijous a dissabte de 5 a 8h., diumenge d'11 a 2h.
Lloc: Museu d'Art de Sabadell
Preu: Gratuït

DURANT EL MES D'AGOST NOU HORARI DE VISITA DEL MUSEU D'ART

Totes

Exposicions temporals

AGUSTÍ MASVIDAL (1920-2000). LA PRECISIÓ DE LA MIRADA

Del 10 de setembre del 2020 al 10 de gener del 2021 al Museu d'Art.

L’any 2020 fa cent anys del naixement d'Agustí Masvidal. Aquesta exposició li vol retre un merescut homenatge a aquest farmacèutic i aerista sabadellenc, molt conegut en els ambients culturals de la nostra ciutat,  i tornar a reviure i a divulgar la seva obra, fent palès especialment als ciutadans de Sabadell que el van conèixer i als que no, que el seu llegat artístic segueix viu i és d’interès.

LA CASA FÀBRICA. ART, VIDA I SOCIETAT A SABADELL. ÀUDIOGUIA VISITMUSEUM

ÀUDIOGUIA VISITMUSEUM. A partir del 24 de setembre al Museu d'Art.

TOT ÉS FUM. UNA CASA, UNA CIUTAT I DOS SEGLES

Instal.lació vídeo artística permanent, a partir del 24 de setembre Del 2020 al Museu d'Art.

Totes

A un sol click