Menú que la família Turull oferí a la reina Isabel II.

Destaquem

EL MUSEU D'ART DE SABADELL AMB LES PERSONES AMB DISCAPACITATS

Per sisè any consecutiu, el Museu d’Art ha programat activitats amb motiu del Dia Mundial de les persones amb discapacitat, instaurat per l’ONU des de l’any 1992 cada 3 de desembre, amb l’objectiu de sensibilitzar l'opinió pública sobre els temes relacionats amb la discapacitat i promoure i conscienciar a la població que les persones amb discapacitat tenen els mateixos drets que la resta.

EL MUSEU D’ART ADQUIREIX VIDRES I VITRALLS ARTÍSTICS A JOAN SERRA RENOM

La col·lecció adquirida pel Museu d’Art de Sabadell està formada per 38 objectes o conjunts de vidres i vitralls.

Amb aquestes peces es pot estructurar un discurs sobre l’evolució tècnica i estilística del vitrall des de finals del segle XIX fins mitjans del segle XX; es poden conèixer els diferents usos que se li ha donat al vitrall i els arquitectes que van apostar per les arts decoratives alhora de dissenyar els seus edificis; es pot parlar d’edificis sabadellencs i de la història de la ciutat, entre d’altres possibilitats d’estudi i de difusió.

ART EMERGENT SABADELL 2019

Un any més, des del Museu d'Art de Sabadell us animem a presentar-vos a la convocatòria d'ART EMERGENT SABADELL d'enguany, organitzada per l'Acadèmia de Belles Arts.

A la present edició l'Estruch i el Museu d'Art continuen la seva col·laboració atorgant el Premi SABADELL OBERT.

Més destacats

TALLERS INFANTILS. Nadal 2019

El Museu d'Història i les tradiccions nadalenques

27 de desembre i 2 i 3 de gener

• Horari: Consulteu
  • Lloc: Museu d'Història
  • Preu: Consulteu

EL MUSEU D'ART NO TÉ CONTE. VINE A CREAR-LO AMB NOSALTRES!

PER NADAL AL MUSEU D'ART.

Taller de conte il·lustrat a càrrec d'Anna Fité i Laia Codina.

Dirigits a infants entre 10 i 16 anys. L’activitat tindrà una durada de sis sessions de dues hores.

• Horari: Consultar l'horari.
  • Lloc: Museu d'Art de Sabadell
  • Preu: Cal inscripció prèvia. Places limitades. Preus i informació al Museu d’Art

Totes

Exposicions temporals

36 NOVES LLAMBORDES "STOLPERSTEINE". Les pedres de la memòria dels deportats sabadellencs als camps nazis (1940-1945)

Del 20 de desembre de 2019 al 19 de gener de 2020, al Museu d'Història

En el marc del Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l'Holocaust (27 de gener de 2020)

EL RIU DESCABDELLAT. MONTSERRAT SAÑA

Del 12 de novembre del 2019 al 26 de gener del 2020 al Museu d'Art de Sabadell.

MEMÒRIA D'UN EXILI. LA FAMÍLIA BURGUÈS-PADRÓS (MÈXIC, 1939-1990)

Del 16 d'octubre a l'11 de desembre de 2019, al Museu d'Història

LLORENÇ BALSACH GRAU (1922-1993). INDUSTRIAL, PINTOR, COL·LECCIONISTA

Del 5 de setembre del 2019 al 23 de febrer del 2020, al Museu d'Art de Sabadell.

Totes

A un sol click