Imatges actuals dels salons i alcoves de la casa fàbrica Turull.

Destaquem

REOBRIM el MHS

A partir del dissabte 13 de juny, ja podeu tornar al MHS. Us donem la benvinguda de nou. Amb les mateixes ganes de sempre i amb la màxima atenció al benestar dels visitants i de tots els que hi treballem.

EL MUSEU D’ART TORNA A OBRIR AL PÚBLIC

Dissabte vinent, 13 de juny, el Museu d’Art tornarà a obrir les portes al públic en l’horari habitual, de dimarts a dissabte, a la tarda de 5 a 8, i el diumenge, al matí d’11 a 2, després de tancar, com tots els equipaments  municipals, a mitjan de març a causa de l’estat d’alarma provocat per la pandèmia del coronavirus.

MUSEU CONFINAT: "UN OBJECTE AL DIA"

A partir d'avui i mentre duri el confinament sanitari, el MHS us presentarà, cada dia i via facebook, un objecte de les seves col·leccions CLICA AQUÍ

EL MHS TANCAT PER L'ESTAT D'ALARMA SANITÀRIA

Tanquem les portes i suspenem les activitats previstes, de moment fins al 29 de març. Seguim en activitat via telemàtica i podeu contactar amb nosaltres al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. i també podeu estar al cas d'altres informacions i propostes via facebook del MHS: https://bit.ly/2Ud9SZe . Quan reprenguem l'activitat normal us ho comunicarem oportunament.

Més destacats

XIP-XAP AL SAFAREIG. Visita teatralitzada per a públic familiar

Horari: a les 11h
Lloc: carrer de la Font Nova
Preu: gratuït

Diumenge 19 de juliol

Places limitades, inscripcions al MHS tel.: 937273542, 937274746, 937278555

+ Informació Safareig de la Font Nova

ACTIVITATS D'ESTIU AL MUSEU D'ART

Horari: Consulteu
Lloc: Consulteu
Preu: Gratuït

Per a informació i inscripcions: Montse Mallol,  Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Per acostar la cultura a infants, joves i famílies, durant aquest estiu l’Ajuntament impulsa diferents accions que arribaran als diversos barris de la ciutat, amb l’objectiu que, un cop acabat el curs, el col·lectiu més jove pugui gaudir de diferents continguts que els permetin acostar-se a la cultura i conèixer millor la ciutat, d’una manera pedagògica, però també lúdica.

Totes

Exposicions temporals

ELS INVENTS

Arran de la COVID-19, no hem pogut muntar l’exposició “Invents”, un projecte dels alumnes de 6è de primària de l'escola Joan Maragall que teníem previst presentar al  MHS. Ara podeu conèixer la seva experiència i la nostra.

VÍDEO: EL RELAT DE l'ESCOLA JOAN MARAGALL

VÍDEO: El RELAT DEL MUSEU

AUTORETRATS. COL·LECCIÓ DALMAU PONS. DONACIÓ. MUSEU D'ART

Amb motiu del DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS i en el marc de l’activitat DESCOBREIX LA JOIA DEL MUSEU, el Museu d’Art  ha escollit un conjunt d’obres d’especial significat.

UNA RAPSÒDIA VISUAL. EXPOSICIÓ VIRTUAL AL MUSEU D'ART

Música, so i silenci a les col·leccions dels Museus de la Xarxa de Museus d’Art de Catalunya

Comissària: Montse Frisach

A partir de dilluns, 18 de maig del 2020. DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS

VULL SER MESTRA

Del 8 de març al 19 d'abril de 2020. Al Museu d'Història de Sabadell.

Peces de roba confeccionades per Rosario Duran Roca com a proves d'examen per l'Escola Normal de Noies de Barcelona l'any 1912, per obtenir el títol de mestra superior.

Totes

A un sol click