Imatges actuals dels salons i alcoves de la casa fàbrica Turull.

Destaquem

COL·LOCACIÓ DE LES NOVES LLAMBORDES "STOLPERSTEINE" A LA CIUTAT

El MHS participa activament en aquest projecte de recuperació de la memòria dels sabadellencs deportats als camps nazis (1940-1945) PROGRAMA D'ACTES

EL MUSEU D'ART DE SABADELL AMB LES PERSONES AMB DISCAPACITATS

Per sisè any consecutiu, el Museu d’Art ha programat activitats amb motiu del Dia Mundial de les persones amb discapacitat, instaurat per l’ONU des de l’any 1992 cada 3 de desembre, amb l’objectiu de sensibilitzar l'opinió pública sobre els temes relacionats amb la discapacitat i promoure i conscienciar a la població que les persones amb discapacitat tenen els mateixos drets que la resta.

EL MUSEU D’ART ADQUIREIX VIDRES I VITRALLS ARTÍSTICS A JOAN SERRA RENOM

La col·lecció adquirida pel Museu d’Art de Sabadell està formada per 38 objectes o conjunts de vidres i vitralls.

Amb aquestes peces es pot estructurar un discurs sobre l’evolució tècnica i estilística del vitrall des de finals del segle XIX fins mitjans del segle XX; es poden conèixer els diferents usos que se li ha donat al vitrall i els arquitectes que van apostar per les arts decoratives alhora de dissenyar els seus edificis; es pot parlar d’edificis sabadellencs i de la història de la ciutat, entre d’altres possibilitats d’estudi i de difusió.

ART EMERGENT SABADELL 2019

Un any més, des del Museu d'Art de Sabadell us animem a presentar-vos a la convocatòria d'ART EMERGENT SABADELL d'enguany, organitzada per l'Acadèmia de Belles Arts.

A la present edició l'Estruch i el Museu d'Art continuen la seva col·laboració atorgant el Premi SABADELL OBERT.

Més destacats

Agenda

LA JURISDICCIÓ A SABADELL A LA BAIXA EDAT MITJANA. Presentació llibre de Luís Sales Favà

Horari: dimecres 26 de febrer a les 18,30 h
Lloc: Museu d'Història de Sabadell
Preu: Gratuït
Presentació a càrrec de Xavier Ruiz, arxiver

ESTUDI D'UN QUADRE: EL CORPUS DE SANG/ELS SEGADORS D'ANTONI ESTRUCH

Horari: Diumenge, 1 de març, a les 12h.
Lloc: Al Museu d'Art de Sabadell
Preu: Gratuït

Exposició permanent del Museu d'Art de Sabadell.

Visita guiada per a públic adult

Totes

Exposicions temporals

ABRIL DE 1979. 40 anys de les eleccions municipals

Del 4 de març al 26 d'abril de 2020. Al Museu d'Història de Sabadell.

En commemoració dels 40 anys de la convocatòria de les primeres eleccions municipals després de la dictadura franquista.

VULL SER MESTRA

Del 8 de març al 19 d'abril de 2020. Al Museu d'Història de Sabadell.

Peces de roba confeccionades per Rosario Duran Roca com a proves d'examen per l'Escola Normal de Noies de Barcelona l'any 1912, per obtenir el títol de mestra superior.

Totes

A un sol click