Imatges actuals dels salons i alcoves de la casa fàbrica Turull.

Destaquem

EL MUSEU D'ART DE SABADELL AMB LES PERSONES AMB DISCAPACITATS

Per sisè any consecutiu, el Museu d’Art ha programat activitats amb motiu del Dia Mundial de les persones amb discapacitat, instaurat per l’ONU des de l’any 1992 cada 3 de desembre, amb l’objectiu de sensibilitzar l'opinió pública sobre els temes relacionats amb la discapacitat i promoure i conscienciar a la població que les persones amb discapacitat tenen els mateixos drets que la resta.

EL MUSEU D’ART ADQUIREIX VIDRES I VITRALLS ARTÍSTICS A JOAN SERRA RENOM

La col·lecció adquirida pel Museu d’Art de Sabadell està formada per 38 objectes o conjunts de vidres i vitralls.

Amb aquestes peces es pot estructurar un discurs sobre l’evolució tècnica i estilística del vitrall des de finals del segle XIX fins mitjans del segle XX; es poden conèixer els diferents usos que se li ha donat al vitrall i els arquitectes que van apostar per les arts decoratives alhora de dissenyar els seus edificis; es pot parlar d’edificis sabadellencs i de la història de la ciutat, entre d’altres possibilitats d’estudi i de difusió.

ART EMERGENT SABADELL 2019

Un any més, des del Museu d'Art de Sabadell us animem a presentar-vos a la convocatòria d'ART EMERGENT SABADELL d'enguany, organitzada per l'Acadèmia de Belles Arts.

A la present edició l'Estruch i el Museu d'Art continuen la seva col·laboració atorgant el Premi SABADELL OBERT.

Més destacats

A TOC DE PITÓ. VINE A TREBALLAR AL VAPOR BUXEDA. Activitat familiar

Diumenge 24 de novembre

Activitat en el marc de SOM CAPAÇOS

• Horari: A les 12
  • Lloc: Vapor Buxeda, carrer Cervantes , 68
  • Preu: Gratuït. Inscripcions 93 727 8555

LA SABONERIA DE LA CASA DURAN. Visita guiada

Diumenge, 17 de novembre

Inscripcions t. 93 727 85 55

A càrrec d'Assumpta Muset, Dra. en Història Moderna

• Horari: A les 12 h.
  • Lloc: Casa Duran
  • Preu: GratuÏt

MIRAR L'ART AMB ALTRES ULLS. Amb motiu del Dia Internacional de les persones amb discapacitat

• Horari: Dilluns, 2 de desembre, a les 10'30 h., 11'30 h. i 17'30h.
  • Lloc: Museu d'Art de Sabadell
  • Preu: Activitat gratuïta

Totes

Exposicions temporals

EL RIU DESCABDELLAT. MONTSERRAT SAÑA

Del 12 de novembre del 2019 al 26 de gener del 2020 al Museu d'Art de Sabadell.

MEMÒRIA D'UN EXILI. LA FAMÍLIA BURGUÈS-PADRÓS (MÈXIC, 1939-1990)

Del 16 d'octubre a l'11 de desembre de 2019, al Museu d'Història

LLORENÇ BALSACH GRAU (1922-1993). INDUSTRIAL, PINTOR, COL·LECCIONISTA

Del 5 de setembre del 2019 al 23 de febrer del 2020, al Museu d'Art de Sabadell.

Totes

A un sol click