Imatges actuals dels salons i alcoves de la casa fàbrica Turull.

Destaquem

EL MUSEU DES DE CASA. NOU ESPAI A LA WEB DEL MUSEU D'ART AMB CONTINGUTS DIGITALS

EL MUSEU DES DE CASA és un nou espai a la web del Museu d’Art de Sabadell, amb diferents tipus de recursos digitals que tenen el Museu d’Art i la seva col·lecció com a protagonistes.

ART EMERGENT SABADELL 2020. PREMI SBD OBERT

Un any més, des del Museu d'Art de Sabadell us animem a presentar-vos a la convocatòria d'ART EMERGENT SABADELL d'enguany, organitzada per l'Acadèmia de Belles Arts.

A la present edició l'Estruch i el Museu d'Art continuen la seva col·laboració atorgant el Premi SABADELL OBERT.

CÀPSULES DIGITALS DEL MUSEU D'HISTÒRIA

Durant el curs 2020-2021, el Museu d’Història de Sabadell estrenarà un nou apartat dins la web,“El MHS digital”. Un espai pensat per les escoles i per les famílies que oferirà peces audiovisuals i recursos pedagògics relacionats amb el patrimoni i la història de Sabadell.

RESTAURACIÓ DE LA CABANA DEL MUSEU D'HISTÒRIA

Fa prop de vint-i-cinc anys el Museu d’Història de Sabadell va prendre una modesta iniciativa que passat el temps s’ha demostrat un gran encert. Es tracta de la reproducció de la cabana de l'edat del bronze que tenim a la planta baixa, a la qual els infants podem entrar, tocar i submergir-se en la vida a la prehistòria.

Més destacats

MITES I ART. REVISANT ARQUETIPS. Chill out

Horari: Divendres, 5 de març a les 19h.
Lloc: Casa Duran. c. del Pedregar, 7
Preu: Gratuït

En el marc del Dia de la dona

A càrrec de Mireia Rosich, historiadora de l’art i directora de la Biblioteca museu Víctor Balaguer de Vilanova i la Geltrú

Activitat complementària  de l’exposició “L’home nu. Tot despullant els arquetips de la masculinitat”.

Places limitades. Cal inscripció a 93 725 77 47 / mas @ajsabadell.cat

FINA MIRALLES. PARAULES FÈRTILS 1972-2017. Exposició temporal al Centre Cultural Casa Elizalde de Barcelona

Horari: https://www.casaelizalde.com/
Lloc: Centre Cultural Casa Elizalde, Barcelona. C. València, 302
Preu: Consultar

Del 8 al 31 de març del 2021.

Adaptació de l’exposició produïda pel Museu d’Art de Sabadell amb motiu de l’edició de l’arxiu textual de l’artista en quatre volums, publicats per la Fundació Ars amb la col·laboració del museu, l’any 2018.

Parlem de SI T'UNEIXES A LA VIDA COM UN ÉSSER VIU

Horari: Dijous, 11 de març de 2021, a les 18:30 h
Lloc: Museu d'Art de Sabadell
Preu: Gratuït

Parlem de Fina Miralles. Soc totes les que he sigut. Exposició temporal al MACBA

Amb Tamara Díaz Bringas i Maia Creus

Organitzat pel MACBA i el MAS.

FINA MIRALLES. SÓC TOTES LES QUE HE SIGUT. Exposició temporal al MACBA

Horari: https://www.macba.cat/ca
Lloc: Museu d'Art Contemporani de Barcelona
Preu: Consultar

A partir del 5 de novembre del 2020, fins el 5 d'abril del 2021.

Amb la col.laboració del Museu d'Art de Sabadell..

Totes

Exposicions temporals

L'HOME NU. TOT DESPULLANT ELS ARQUETIPS DE LA MASCULINITAT

DE L' 11 DE FEBRER AL 6 DE JUNY DEL 2021 AL MUSEU D'ART

Comissariat a càrrec de Txema Romero i Fina Duran

LLORENÇ UGAS DUBREUIL. TOT EL QUE NO MIRES DESAPAREIX

MARÇ A JUNY DEL 2021 AL MUSEU D'ART

Comissariat a càrrec de Rita Andreu

FRANCESC LAYRET, DIPUTAT PER SABADELL. EL FIL ROIG DEL CATALANISME

A PARTIR DEL 30 DE DESEMBRE

Fins al 28 de març de 2021

Més informació (PDF)

Comissariada per l’historiador Jordi Serrano, es fa un repàs a la vida de l'advocat Francesc Layret, que va dedicar la seva vida a la defensa dels treballadors i a la construcció d'una força política catalanista que representés a la classe obrera.

TOT ÉS FUM. UNA CASA, UNA CIUTAT I DOS SEGLES

Instal.lació vídeo artística permanent, a partir del 24 de setembre Del 2020 al Museu d'Art.

200 ANYS DE LA CASA FÀBRICA TURULL

Totes